slecht voor accu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kasperjanse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2009
mijn laptop staat als ik thuis ben eigenlijk maar op 1 plek aangesloten op de netstroom, is het dan slecht voor de accu als ik deze eruit haal om hem te sparen?

Je kunt hem beter laten zitten! De accu zal toch opgeladen moeten worden! Bovendien als je hem eruit haalt loopt ie net zo goed leeg! misschien wat langzamer maar ik zou hem lekker laten zitten.Bovendien komt er zo alleen maar meer stof in je laptop!

Het beste is gewoon opladen via netstroom, als ie vol is afkoppelen. en als de accu weer leeg raakt, weer aan netstroom en ga zo maar door!

als je laptop alleen maar thuis staat zou ik zeker de accu eruit halen, ik zelf deed de eerste paar maanden altijd als ie vol is eruit en als ie leeg is erin. maar na een tijdje verwaterd dat en ga je het niet meer doen, vervolgens gaat je accu naar de *****(bij mij nu dus). hij houdt het geen 15min meer vol. en een accu kost al gauw 80+ euro.

Ik heb mijn accu er ook uitgehaald, mn laptop staat ook altijd op dezelfde plek.
Mijn ervaring is ook dat de accu slechter wordt als je hem constant aan netstroom hebt hangen. Gebruik de accu eigenlijk alleen maar als ik ff ergens anders wil gaan zitten, lekker buiten in de tuin of zo:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan