Ik ben in het bezit van een Canon IP4300. Zoals bekend zijn de inkt cartridge, de orginele, zeer aan de prijs. Ik heb nu in mijn printer zitten cartridge's van Pelikan. Daar heb ik de afgelopen periode's goede print resultaten meegehad. Echter wilde ik nu een foto printen en deze was eigenlijk over het gehele opervlak vaal groen. Ik heb bij het zien hiervan de koppen gereinigd via het programma op de PC. resultaat ongewijzigd. Wanneer ik de boel test zegt het programma cartridge's aanwezig zijn oke, inkt inhoud oke. Bij een proefafdruk na reiniging wordt het zwart goed weergegeven en de kleuren op de afdruk zijn nagenoeg niet zichtbaar dan wel een paar kleine stukjes. Na het afdruken van een brief was deze keurig uitgezonderd de kleuren hierin. Deze behoorde rood te zijn en deze waren geelig met een paar rode puntjes hierin. Dus de kleuren komen niet door. Nu moet ik zeggen dat ik ook problemen met de zwarte inktcartridge heb gehad, deze stond te knipperen terwijl deze nog niet leeg was. De teksten vielen weg, wanneer de cartridge eruit werd gehaald en er even in werd geknepen printen hij voor een korte priode goed. Bij de kleuren cartridge's gaat dit niet op.
Komen deze problemen bekend voor, is dit een bekend probleem van Pelikan cartridge's?
GR. leko
Komen deze problemen bekend voor, is dit een bekend probleem van Pelikan cartridge's?
GR. leko