Slechte beeld kwaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

MesutAltintas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2012
Graag wil ik jullie het volgende vragen :

Momenteel bezit ik een 3d hd tv en wil ik natuurlijk veel films bekijken.

Echter :

1. Vragen naar warez doen we hier niet
2. Hiervoor gebruikte ik een software om films te downloaden, echter wanneer ik het start met Windows Media player en mijn laptop verbind met mijn tv met behulp van een hd kabel, is de kwaliteit waardeloos.

Alvast dank voor jullie hulp.

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.

HD tv's downloaden heb ik geprobeerd, wordt moeilijk. Ik heb ze niet kunnen vinden...
Wat betreft vraag 2; koop een mediaspeler, bijv een AC-Ryan Playon HD2 (mini). Die vind je voor een tientje of 7 op marktplaats. Hang die aan je tv en je wilt nooit meer iets anders. Ze zijn er met en zonder HD-inbouwmogelijkheid. Neem je er een zonder hdd inbouw dan hang je er een externe 2,5"aan. Heb ik ook. Er gaat een wereld voor je open...

http://audio-tv-foto.marktplaats.nl...5fQWgoIfw+3/ehSeU+Hy9fgGNwWqS&fta_ind=10&fs=1

Ps,
Als je een vraag stelt probeer dan een pakkende titel te bedenken die de lading dekt en die uitnodigt om te lezen. "Help" voldoet daar eigenlijk niet aan... ;)

Laatst bewerkt:
Misschien een rare opmerking, maar ik heb een bluetooth surround systeem van Sony. Wat jij nu doorgeeft AC Ryan is dat puur om de kwaliteit te verbeteren dat vanuit mijn laptop komt naar mijn tv of ??

Excuus heb er echt weinig verstand van.

Het voordeel van een mediaspeler is dat hij (nagenoeg) alle video-, afbeelding- en geluidsbestanden kan afspelen. Je hangt hem met een hdmi kabel aan je tv en met een netwerkkabel/homeplug/wifistick aan je netwerk. Zodoende heb je een netwerk-hardeschijf die je overal vandaan kunt benaderen.

Op je laptop download je een film die je opslaat op je mediaspeler en vandaar afspeelt, al was het alleen maar om Windows Media Player buiten spel te zetten...

Dat jij verder nog een bluetooth surround systeem hebt doet voor de werking van de mediaspeler niet ter zake...

Excuus heb er echt weinig verstand van
Daarom ben je hier... :thumb:

Laatst bewerkt:
Ok dus eigenlijk downloaden opslaan op AC Ryan en dan afspelen van tv.
Hiervoor gebruikte ik Spotify.

Maar wat ik dus zei, kwaliteit was zeer slecht.

Ok dus eigenlijk downloaden opslaan op AC Ryan en dan afspelen van tv.
Klopt. Staat je mediaspeler aan en geef je die in verkenner een schijfletter dan kun je ook rechtstreeks daar naar toe downloaden. Dat heeft wel serieuze gevolgen voor de overdrachtssnelheid wanneer je mediaspeler middels wifi aan je netwerk hangt. Met een kabel heb je daar minder last van.

Hiervoor gebruikte ik Spotify.
Geen ervaring mee.

Maar wat ik dus zei, kwaliteit was zeer slecht
Dat gaat je met een mediaspeler niet meer gebeuren.

Beste MesutAltinas, welkom op Helpmij.nl :thumb:

Je eerste vraag heb ik aangepast, vragen naar waar je films kan downloaden is vragen naar warez en niet toegestaan op Helpmij. Dit kan je terug lezen in de regels waarmee je akkoord bent gegaan tijdens je aanmelding.
Gezien het feit je een nieuw lid ben hou ik het bij het aanpassen van je bericht en deze melding.

Gaarne even opletten bij eventuele vervolg vragen.

Verder heb ik het onderwerp aangepast want "help" zegt niks over je probleem en heb ik hem in de juiste sectie gezet.Ook hier graag je aandacht voor in het vervolg.

Dank je wel.

Laatst bewerkt:
Een mediaplayer geeft echt geen betere kwaliteit als je laptop. Tenminste als je een beetje een recente laptop hebt. (met hdmi aansluiting)
Ik denk eerder dat het aan je instellingen ligt of aan de bron die je afspeelt.
Probeer eens mediaplayer classic.http://mpc-hc.sourceforge.net/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan