slechte clusters uitsluiten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
hoi,

ik heb hier een schijf die tijdens het formateren traying to recovery ... dus ze heeft slechte clusters .

als ik ze nu geformatteerd heb ( wat natuurlijk heel lang duurd ) en installeer er mijn xp op bestaad er dan een programmatje dat de slecht clusters kan uitsluiten zodat de hd toch nog bruikbaar is

alvast bedankt
johnny

Windows deed dat normaal zelf bij mijn 98 was dit toch zo.
Maar ik raad je ten zeerste af om de hd nog verder te gebruiken bij mij steeds het aantal bad clusters met de dag ik heb windows een paar keer opnieuw er moeten opgooien omdat er weer een essensiel bestand was beschadigt dus koop gewoon een nieuwe hd of ga naar de winkel voor garantie.
BTW die slechte clusters heeft me iets opgeleverd had een hd gekocht van 30 gb en kreeg een terug van 40 gb :p omdat die van 30 niet meer verkocht werd :p

begrijp perfect wat je bedoeld hoor en hij hersteld zogezegd de clusters , maar het gaat hier ook om een ouder poeterke en ik had over een tijdje terug ergens gelezen dat er een programmatje voor bestond dat de slechte klusters uitsloot ( kan mis zijn he )

ik koop misschien een nieuwe schijf maar ik had als dat programmatje bestond het is graag getest nu ik de mogelijkheid heb :o ( de pc word dan alleen maar gebruikt voor wat de downen )

groetjes
johnny

tja als je hd niet snel achteruit gaat komt het wel in orde hoor. maar windows sluit de slechte sectors uit wat hij weet. Maar ja als je teveel gaat uitsluiten heb je straks geen opslag meer :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan