Slechte ervaring met sony (PS3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Argideus

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Ik kan sinds dinsdag niet met mijn vriend op 2 systemen op mijn account.
omdat ik al daarvoor iemand mijn account liet activeren vroeg ik aan een andere vriend of hij mijn account wou deactiveren dit heeft hij echter gedaan maar in die tijd ging het zo.

mijn account Gedeactiveerd
Vriend account geactiveerd
vriend account gedeactiveerd = waar het fout ging

dan zul je denken dan kan ik wel activeren? maar helaas nee dat kan niet
vervolgens bel ik Sony op.... bla bla bla is goed ik zal de instructies volgen van de Sony medewerker.
Ik heb mijn vriend hem laten deactiveren en ik activeerde hem. Gelukt maar nu is het zo.

Mijn account: geactiveerd
vriend account: gedeactiveerd
vriend account: gedeactiveerd = waar het fout ging

Nou ik volgde de instructies op en ik deactiveerde hem en toen had mijn vriend waar het fout ging hem geactiveerd dat lukte. daarna weer gedeactiveerd. dus op de site van Playstation Network stond dat er 1 systeem geactiveerd is en dan is die van mij altijd maar die was gedeactiveerd maar dat snap ik omdat mijn account er altijd staat

daarna activeer ik hem staat op de site recente activatie systeem 4 en dat ben ik. nou vervolgens vraag ik aan me vriend die ik in het echt ken en 5 minuten van me vandaan woont en in mijn klas zit of hij wil activeren (ik heb me wachtwoord veranderd nadat mijn vriend waar het fout ging hem had gedeactiveerd) nou dus ik had hem geactiveerd en mij vriend wou hem activeren en echter stond er
dit systeem heeft al 2 systemen geactiveerd terwijl er op de site 1 systeem actief stond en die was van mij.. en ik heb er zelfs een foto van dat ik om 13-05-13 22:55 1 systeem was geactiveerd. echter om 13-05-13 23:28 weer 3 systemen geactiveerd terwijl mijn vriend hem niet kon activeren en mijn andere vriend waar het fout ging mijn wachtwoord niet meer wist, dus bel ik Sony weer op geloven ze me niet en ik dacht zet ik het hier op zodat ik bewijs kan laten zien en ik kan niet meer deactiveren op de computer pas weer in maart

hopelijk is het hierbij duidelijk dat ik Sony Playstations niet meer in de hemel ga prijzen na deze slechte ervaring met Sony

Mvg, Ibi
Bij voorbaat dank. Foto's zijn onder.

IMG_04661.jpg IMG_04651.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan