slechte internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Hallo,

ik heb een draadloos netwerk met router linksys wrt54g. Probleem is dat mijn laptop welke via wifi verbinding maakt vaak van internet wegvalt. Dan maak ik opnieuw verbinding en gaat het weer 10 minuten goed. Daarna valt internet weer weg en dien ik weer opnieuw verbinding te maken. De laptop (vista) geeft aan 'ip adres ophalen'.
Daarnaast is het ook niet mogelijk om stream filmpjes te kijken.

Heeft iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden? Danku

Gezien het aantal "lotgenoten" van je dat ik met Google vind is dit ding niet het meest geweldige Linksys apparaat.... De GL uitvoering schijnt beter te zijn.... maar ja, dat is een beetje achteraf geklets en brengt je niets....

Heb je de router al geupdate naar de laatste versie firmware?

Ik vind wel 8 verschillende netwerken maar deze hebben andere namen dus dat kan ik niet controleren.

Ik heb mijn router nooit geupdate met firmware. Ik zal eens even kijken hoe dat werkt..

Edit: ik heb een wrt54gl versie 1.1

Ik heb op linksys gekeken en kan een firmware upgrade doen. ik kan een xx.bin bestand downloaden.

Dien ik deze dan alleen maar te openen of hoe kan ik de upgrade doen?

Edit: ik heb een wrt54gl versie 1.1

Ik heb op linksys gekeken en kan een firmware upgrade doen. ik kan een xx.bin bestand downloaden.

Dien ik deze dan alleen maar te openen of hoe kan ik de upgrade doen?

de .bin bestand die je te uploaden naar je router, deze installeert het dan in het geheugen. Het wordt je aangeraden om dit te doen via kabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan