Slechte internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuckyLuke

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Berichten
62
Beste mede lotgenoten,

Ik heb sinds een aantal maanden een heel slechte internetverbinding, d.w.z. als ik IE 8 (maar voorheen ook met eerdere versie) wil starten, dan blijft de computer aangeven dat hij een internet verbinding maakt, maar er gebeurt totaal niets, maar na 2-5 pogingen werkt het weer wel. Ik heb verschillende malen mijn modem en PC gereset maar helpt niets.
Hoe kan ik nu checken waar het probleem zit? Bij Tele2 of in mijn modem of in IE 8?
Ik weet het niet meer, maar begin het onderhand knap zat te worden.

Wie weet raad?

alvast bedankt

Rob
 
Heb je de pc al eens helemaal schoongemaakt met bv het programma Ccleaner? of de map prefetch al eens leeg gemaakt , gescand op spyware ect ect.

Heb je vast of draadloos internet, en staat dat vlak naast een stopcontact of oudere tv ect ect
 
Hallo Whisper,

Ik heb vast internet van Tele2.
Ik draai regelmatig programma's als Malwarebyte's en Superantispyware, ook Ccleaner gebruik ik regelmatig. en mijn PC is redelijk schoon. wat me wel ook opvalt is dat ik telkens als ik Excel wil starten de PC dit programma telekns weer opnieuw installeert, terwijl ik het gewoon op mijn PC heb staan. Kan het zijn dat ik Ccleaner misschien verkeerd heb gebruikt?
Overigens blijf ik het raar vinden dat ik wel verbinding kan krijgen, maar gewoon een tombola is na hoeveel keer opnieuw IE starten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan