Slechte prestaties!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GerJan 15

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
Ik heb nu al een jaar mijn videokaart: XFX 6800 xt 256 mb!
In het begin van het jaar speelde ik een game op het hoogst alleen nu kan ik dat niet meer doen! Hij speelt veel slechter de games af! Ik weet niet aan wat dit ligt! Want het blijft gewoon dezelfde game!

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Ik heb niet zo verstand van computers wel wat over hardware!:thumb:

zit je pc vol met stof? goede drivers? Goede koeling? :p:D

Ik heb geen andere koeling of zo gekocht dus is nog het zelfde als in begin. Drivers weet ik niet, heb ik zelf nooit gedaan want weet niet hoe dat gaat. Maar hij kan zelfs niet meer wat de game aangeeft wat het systeem aankan. En meestal is dit al lager.. maar nu komt hij zelfs daar nog niet bij. Er is dus wel wat fout!:(

Hier kun je drivers downloaden voor je videokaart. Even de goede gegevens invullen en dan updaten. (normaal installatieproces) het scherm zal waarschijnlijk een paar keer knipperen maar dat is ok. Daarna opnieuw opstarten en dan je game opnieuw proberen.

Hier kun je drivers downloaden voor je videokaart. Even de goede gegevens invullen en dan updaten. (normaal installatieproces) het scherm zal waarschijnlijk een paar keer knipperen maar dat is ok. Daarna opnieuw opstarten en dan je game opnieuw proberen.

Euhm ik kom er niet zo goed uit! Ik heb niet zo veel verstand van computers!:o Maar wel van games en wil heel graag weer gamen op mun pc! Moet u misschien nog meer informatie weten over mijn videokaart! Ik wil wel dat als ik het doe dat niet alles kapot is want dan heb ik een groot probleem!:o

Ik hoop dat u me kan helpen!:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan