slechte verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Berichten
561
Hallo,

Het valt me op dat ik tegenwoordig heel slecht en langzaam dingen kan downloaden met bv. shareaza em limewire. Ik heb ook een tijdje emule gebruikt maar met ald eze programma's haal ik bijna niks binnen. Ik heb de windows xp sp2 firewall uitgezet maar dit haalt niks uit. De firewall in mijn Edimax router gebruik ik ook niet dus daar kan het ook niet aan liggen.

Wie kan mij helpen?

Groeten Luke
 
Heb je al geprobeert een bestand te downloaden bij limewire met een groot getal van aantal. Want met limewire download je van meerdere mensen tegelijk en als er niet veel mensen dat bestand op hun pc hebben staan gaat het traag
 
bij limewire kan het inderdaad komen omdat er weinig mensen zijn die het bestand delen maar met shareaza en emule zie ik wel hoeveel bronnen er zijn (vaak heel veel) maar hij begint niet met downloaden :confused:

Alvast bedankt
 
en jouw provider heeft niet een knopje omgezet omdat jij teveel download.
 
nee dat lijkt me niet, ik download niet veel

:eek: echt niet!

Ik heb ook geen limiet volgens mij en als ik die wel heb kom ik daar niet aan :D

ik heb het idee dat het toch aan mijn router ligt :confused:

Kan ik hier nog wat aan doen?

Luke
 
welke provider heb je dan en hoe heb je internet via kabel of adsl en wat voor snelheid heeft je intenetverbinding
 
Multikabel Power > Snelheid 2560 kbps downstream en 512 kbps upstream

Kunnen jullie hier wat mee?
 
raar verhaal dat je dan heel weinig bandbreede haalt met de programma ik gebuik zelf ares en heb @home 40000 kbs en heb nergens problemen mee dus ik snap er niks van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan