slechte video stream.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daan007

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2008
Hallo.

Wanneer ik via een website video's probeer te bekijken (youtube, dumpert, megavideo, etc) gaat me pc naar een tijdje heel vaak stotteren.. het word dan vaak onmogelijk om de video verder te kijken omdat hij dan soms 10 seconden stil staat. Het filmpje laat wel gewoon. Wat is hier aan te doen?

Verder is de laptop ook gewoon heel traag.. hij heeft al moeite met simpele internet flash spelen.

Ik heb een Toshiba L500D-11J

Processor: AMD Turion™ X2 Dual-Core Mobile Processor RM-74
snelheid : 2.2 GHz
2nd level cache : 1 MB

Geheugen: 4096 DDR2 RAM

Harde Schijf: 500GB 5400 RPM

Videokaart: ATI Mobility Radeon™ HD 4570 ondersteunt HyperMemory™ technologie
geheugengrootte : 512MB VRAM (tot 1,790MB totaal beschikbaar grafisch geheugen voorzien van HyperMemory™ technologie bij een 32-bit besturingssysteem met 3 GB geheugen of tot 3,322MB bij een 64-bit besturingssysteem met 6GB geheugen)
geheugentype : DDR3 Video RAM (resp. Video RAM en systeemgeheugen gecombineerd)

Dit zijn opzich toch wel goede specs? Ik heb er niet veel verstand van maargoed.

Met de specs zit het wel goed. Ik neem aan dat je een x64 systeem hebt draaien. Verder kan het aan de driver van je videokaart liggen dat alles zo sloom is. Misschien is het een idee om je machine eens een schoonmaakbeurt te geven.

mvg
Corstian

Nee ik heb een x32 draaien. Heb me laptop al x helemaal schoon gemaakt. Hij word trouwens na een tijdje bizar heet. Maar ik zal eens nieuwe drivers downloaden. Of niet ik hem op x64 zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan