slechte webhost

Status
Niet open voor verdere reacties.

lrijnierse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
Weet niet zeker of dit de goede plek is voor deze vraag, maar wil het toch graag proberen. Ik heb helaas een verkeerde keuze gemaakt voor de hosting van mijn website. De server is nu al tijden down. Uiteindelijk besloten om dan maar over te stappen, maar nu blijkt dat de eigenaar mijn domeinnaam onder zijn eigen naam heeft geregistreerd! :eek: Kan ik daar wat tegen doen? (zonder dat het me honderden euro's proceskosten gaat kosten...) Ben benieuwd.

......Ben bang van niet. Tenzij je een en ander op papier hebt vastgelegd hierover, maar ik ga ervan uit dat dat niet het geval is.

Wat je wel kan doen: de provider een aangetekende brief schrijven waarin je diegene erop wijst dat deze bepaalde diensten niet goed uitvoert (downtime), en dat je het niet meer dan redelijk vind dat de provider het domein op jouw naam zet.

Om welke extensie gaat het?

ben bang van niet, bij de SIDN heb je een vrijwaarding nodig en bij internationale domeinen kan het helemaal lastig worden.

Je kunt het beste even bellen met de hoster, eventueel kun je als bewijs voeren dat je betaald hebt (faktuur en offerte met ondertekening laten zien)

groot voordeel, die kun je heel makkelijk omzetten. neem contact op met je hoster en stuur ze de ondertekende contracten als bewijs dat hij van jouw is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan