Slechte Wifi Ziggo router UBEE EVW3200

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfrank

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
hallo,

Wij hebben sinds kort Ziggo alles-in-1 met 40mb internet.
Via een kabel verbinding is het internet heel snel en stabiel.

Het wifi is daarentegen heel slecht. Aangezien ik met mijn laptop, Telefoon, en Ipad daar gebruik van moet maken, wil ik dat dit goed werkt.

Als ik onder in de kamer zit, is de verbinding ok. zodra ik naar buiten ga of naar de eerste verdieping, haal ik via speedtest nog maar 3MB.

Het ligt niet aan mijn wifi ontvanger in mijn laptop, niet alleen omdat deze net nieuw is, maar omdat mijn ipad ook nauwelijks wifi heeft en mijn telefoon ook.

Daarnaast valt de verbinding ook vaak weg, Vooral op mijn ipad, moet ik om het kwartier wifi aan-en-uit zetten, om weer te kunnen internetten.

Heb je een adsl of kabel aansluiting :kabel
Welk besturingsysteem gebruik je: windows 7
Gebruik je een firewall en zo ja welke: Windows firewall
Welk merk en type router of modem gebruik je. Ziggo UBEE EVW3200
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan . ipad, samsung galaxy S en de Intel(R) WiFI link 1000 BGN, Dell wireless 5540 HSPA mini-Card Network Adapter.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Alvast bedankt,

Frank Bartels

bedankt voor de reactie. is die router compitabel met ziggo? en met mijn abbonement ect.?

ja, dat is mogelijk.
u moet de router gewoon aansluiten op de ziggo router met een kabel (zit bij de router).
de prijs is ongeveer 140 euro.

ik zou de modem even een reset geven en de router ook, er zit meestal aan de achterkant een reset knopje

is je internet ook beveiligd ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan