Hallo mensen, zal eerst de standaard vragen maar even beantwoorden:
Heb je een adsl of kabel aansluiting
Beide
Welk besturingsysteem gebruik je?
Windows Vista Home Premium 32-bit
Gebruik je een firewall en zo ja welke?
Windows Vista Firewall
Sitecom 300N Wireless Firewall
CopperJet 1616-2P (weet niet of Firewall aan staat)
Welk merk en type router of modem gebruik je?
CopperJet 1616-2P modem
Sitecom 300N Wireless
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan?
Is niet van toepassing denk ik gezien het probleem geld voor alle apparaten die via kabel en draadloos met het netwerk verbonden zijn.
Internet Provider: Alice
Mijn problemen in het kort:
1. Wireless verbinding valt regelmatig weg op laptops en playstation 3.
2. Downloaden via p2p is onmogelijk (zoals torrents en Ares gedoe), geen connectie (Usenet werkt wel via D2D)
3. Games vallen regelmatig weg.
4. MSN e.d. vallen regelmatig weg.
Kan iemand me uitleggen hoe ik een stabiele en werkende verbinding kan maken tussen de copperjet en de sitecom? Ik denk dat daar het probleem zit namelijk.
De Sitecom Router kan ik gewoon aanpassen maar de Copperjet niet, deze zegt dat ik geen admin rechten heb, dit terwijl ik met de gebruikersnaam en password wel het modem in kan...
Ik heb al is zitten denken om de copperjet eruit te halen en de sitecom alleen te gebruiken maar weet dus niet of ik dan alles nog meer om zeep help.
Heb je een adsl of kabel aansluiting
Beide
Welk besturingsysteem gebruik je?
Windows Vista Home Premium 32-bit
Gebruik je een firewall en zo ja welke?
Windows Vista Firewall
Sitecom 300N Wireless Firewall
CopperJet 1616-2P (weet niet of Firewall aan staat)
Welk merk en type router of modem gebruik je?
CopperJet 1616-2P modem
Sitecom 300N Wireless
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan?
Is niet van toepassing denk ik gezien het probleem geld voor alle apparaten die via kabel en draadloos met het netwerk verbonden zijn.
Internet Provider: Alice
Mijn problemen in het kort:
1. Wireless verbinding valt regelmatig weg op laptops en playstation 3.
2. Downloaden via p2p is onmogelijk (zoals torrents en Ares gedoe), geen connectie (Usenet werkt wel via D2D)
3. Games vallen regelmatig weg.
4. MSN e.d. vallen regelmatig weg.
Kan iemand me uitleggen hoe ik een stabiele en werkende verbinding kan maken tussen de copperjet en de sitecom? Ik denk dat daar het probleem zit namelijk.
De Sitecom Router kan ik gewoon aanpassen maar de Copperjet niet, deze zegt dat ik geen admin rechten heb, dit terwijl ik met de gebruikersnaam en password wel het modem in kan...
Ik heb al is zitten denken om de copperjet eruit te halen en de sitecom alleen te gebruiken maar weet dus niet of ik dan alles nog meer om zeep help.