• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Slechts een deel van een sheet zichtbaar maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arne D

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Zie bijgevoegde file wat de opzet is.

De gegevens in kader B moeten zichtbaar zijn, die in kader A moeten verdwijnen.

Iemand die een oplossing heeft?

Bijlagen

hmm, wat bedoel je precies... ik heb je voorbeeld geopend, maar snap niet helemaal wat je wilt :(

Waar staat productie?
Je kunt wel rijen verbergen maar die zijn makkelijk zichtbaar te maken.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

In kader A worden in feite de breedte en hoogte ingegeven.
Kader B bevat formules waarop de zaagmaten van lamellen uitgerekend worden.

Momenteel moeten de medewerkers kader B selecteren en kopieren en dit in een email plakken.
Zodoende is kader A niet zichtbaar voor de productieafdeling. Dit bevat immers prijzen.

Soms vergeet een medewerker dit en stuurt dus de volledige excelfile door naar productie, die geen prijzen mag zien.

Waarom zet je het niet op aparte bladen met een knop die alleen het juiste blad doorstuurt ?

Hallo SNB,

Dat lijkt mij zeker een oplossing, alleen, kan je me een voorbeeldfile geven om dit te verwezelijken?

Ik kan perfect KADER B laten berekenen op sheet 2 bijvoorbeeld maar bestaat er dan een code om sheet 1 automatisch te verbergen en beveiligen bij het versturen per email?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan