sleutel voor windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

alive

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2006
hallo

dit weekend formateerde ik mijn pc voor de 3 keer in 2 weken (eerste keer: probleem met spyware) 2 en 3 keer probleem met mijnen bitdefender, ik dacht dat ik iets gedaan had waardoor het niet meer goed werkte, dus formateren , dacht ik.

en daar ik toch een legale versie heb van windows xp , zou dat geen probleem mogen leveren.. ik formateer mijn pc om de 4/5 omdat mijn pc trager werkt.

bij de installatie geen probleem.. maar bij de activering en registratie van windows ...mijn key (code) die ik invoerde was NIET MEER geldig...omdat ik het al teveel keer activeerde en registreerde..===> is er daar een logica?

:evil: :evil: :evil:

ik wist niet (en heb het nergens daarvoor gelezen) dat je het maar een paar keer mocht activeren.. en nu zit ik hier met mijn legale versie en legale key...die niet meer geldig is...niet logisch..

Kunnen ze niet zien, dat er maar 1 versie van mijn windows draait op het internet.

Ondertussen mail gestuurd, (antwoord ontvangen vwat het nut is van registreren en activeren) en nog steeds geen key als vervanging gehad.. mocht ik tegen morgen gene key hebben ontvangen, zal ik dan wel moeten bellen...

mogen ze dit eigenlijk wel doen? Kunnen ze niet zoals bij online games...(als er 2 keys or meerdere tegelijkertijd online willen gamen, ze niet meer kunnen gamen)...

Hoi,

Waarom bij elk probleem formateren je kan ook systeemherstel uitvoeren.
Maar over het algemeen doen ze niet moeilijk als je belt.
En als ik het goed begrijp formateer je om de 4/5 weken anders wordt je systeem trager?
Volgens mij zal je dat trager worden ergens anders moeten zoeken dan steeds te gaan formateren.
Zoals bv. defragmenteren ,schijfopruimen etc.

Modag

Hoi,

Waarom bij elk probleem formateren je kan ook systeemherstel uitvoeren.
Maar over het algemeen doen ze niet moeilijk als je belt.
En als ik het goed begrijp formateer je om de 4/5 weken anders wordt je systeem trager?
Volgens mij zal je dat trager worden ergens anders moeten zoeken dan steeds te gaan formateren.
Zoals bv. defragmenteren ,schijfopruimen etc.

Modag

ik bedoel 4 à 6 maanden... al sje surft..gamt..download, krijg je allerlei vuiligheid op uwen pc waardoor hij trager werkt...

vind het gewoon erg dat mijn key niet meer werkt, en ik denk dat het wel zal lukken met windows, heb al een antwoord gehad, k'wacht nu nog op een nieuw antwoord

Is je pc wel geschikt voor Windows XP?

waarom niet?

natuurlijk is hij geschikt :shocked:

geen reacties meer over mijn pc... ik wou gewoon weten wat jullie vinden van deze werkwijze van windows..Dat je het maar een paar keer kunt activeren...

ik doe dit ook vrij dikwijls ... heb echter dat probleem nog nooit gehad ... ze doen dit om te voorkomen dat je op meerdere pc's met maar 1 licentie gaat installeren ...
gewoon even telefonisch activeren ... zeggen dat je je pc nog eens opnieuw hebt moetten installeren om dat hun $@]$' software niet werkt zoals het hoort ... lol

misschien nuttig om te weten (nr 17)
http://www.pc-freak.nl/win_xp.htm#Velen balen

of nog beter een ghost image maken
met xp,drivers,meest gebruikte software
bij een eventuele format zet je gewoon weer naar de instellingen van toen je die image gemaakt had
3minuten is t'is gedaan

Omdat er zoiets bestaat als systeemeisen, dat zou een rede kunnen zijn waarom hij sloom is.

sloom? mijne computer..hehe

2.8 intel 1 giga ram...==> en is hij te sloom?

als ik jullie een paar berichten eerder heb gevraagd om niet te praten over mijn computer..weet ik wel waarover ik praat...

topic mag gesloten worden...

mijn topic ging eigenlijk over of windows wel eigenlijk dit mag doen, een maximum aan activering doen....(zie eerste bericht)... en iedereen begint hier te denken dat ik ne "sloome" computer heb..

sloom? mijne computer..hehe

2.8 intel 1 giga ram...==> en is hij te sloom?

als ik jullie een paar berichten eerder heb gevraagd om niet te praten over mijn computer..weet ik wel waarover ik praat...

topic mag gesloten worden...

Nou sorry hoor....... Ik denk dat de mensen je hier alleen maar willen helpen. Het komt vaak genoeg voor dat mensen denken wel snor te zitten en dan blijkt snel het tegendeel.

Verder worden hier geen threads gesloten zonder reden.. Je mag hem zelf rechtsonder op opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan