sleutel

• Onderwerp starter Onderwerp starter mwr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
hallo mensen,
heb een maand terug w7 gekocht oem versie met sleutel alles oke,maar gister kreeg ik de melding dat het om een legitieme versie gaat,nu las ik dat oem 30 dagen werkt en dat je alsnog moet valideren,mijn vraag in deze is het mogelijk om ergens een code te halen via internet of?.
of zou ik toch gedoemd zijn om alles er af te halen en een legale? versie te installeren.
dan nog een vraag (weet niet of dit de juiste topic is)de schijf waar nu w7 opstaat wil ik eigenlijk helemaal schoon hebben ,want er staat toch nog niet zoveel op ,maar wat is hiervoor de beste manier,zonder dat ik misschien de pc beschadig.

bvd mwrv,

Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik je bericht 3x heb gelezen en het daarna nog niet echt begreep.
Je schrijft dat je een legale OEM hebt gekocht. Welnu, dan is er toch geen enkel probleem? Dan valideer je die toch gewoon online of via de telefoon?

sleutel.

hallo gast0225 dat is het hem nu juist,blijkt toch illegaal te zijn,ben ik dus mee beduveld laat ik het zo maar zeggen,want anders geeft hij toch ook niet de melding dat het nu om een legitieme versie gaat,dus wat er gebeurd is weet het niet maar nu kan ik eigenlijk niets ,updaten en zo ,want het bureaublad is ook zwart dus ook wel een teken dacht ik.
dus ik dacht bij mijzelf als ik no ergens een juiste productcode weg kan halen ,dan is het probleem volgens mij opgelost,het is de 7600 versie w7

Nu schrijf je voor de 2e keer dat het een legitieme versie betreft (althans dat Windows dat aangeeft) Dá's nu net de grap, er IS dus niets aan de hand want legitiem is legaal, je moet alleen nog maar activeren.

hallo gast0225,ja sorry misschien leg ik het ook wel iets verkeerds uit,maar hij is dus wel illegaal,en dus beduveld,ga een originele aanschaffen,en dan is dit in mijn ogen opgelost,en weer iets geleerd.
bedankt voor de tijd,

mwrv,

OEM versie's (Original Equipment Manufacturer) die zouden eigenlijk niet 'gewoon' verkocht mogen worden. OEM versies, die zijn feitelijk bedoelt om met b.v. een gekochte computer mee geleverd te worden, dus op zich heb je een legale versie, zij het zo, dat deze op een waarschijnlijk illegale manier verkocht is (OEM versie!) ;)

Dus de mate van beduvelheid is 50/50 .. Ok, snap ook wel dat het intressanter is om zulke versie's te kopen, ze kosten immers vaak maar een schijntje van de retail versie's .. Maar goed, echt zin om met zo'n OEM versie Microsoft te bellen heeft geen zin, die geven geen support op OEM versie's en verwijzen je door naar degene die je hem verkocht heeft ..

Suc6! :thumb:

is juist

hallo phr3ak,
ja ben het dus wel met je eens ,zal ook wel het enthousiasme op dat moment zijn,ging er zelf echter van uit dat het goed zat,niet dus ,maar zoals ik al reeds omschreef ,weer iets geleerd.
echter toen ik dit aanschafte werd mij wel verteld dat er geen problemen waren,en alles okemaar tegendeel is bewijst het.
goed stop met deze discussie,en bedankt voor de reacties,je bent nooit te oud om te leren.

mwrv,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan