Als je Windows XP hebt geactiveerd, staan die sleuteltjes (Windows activeren) er dan nog wel of niet in Systeemwerkset? (te zien via Start/Alle programma's/Bureau-accesoires/Systeemwerkset) Ik zat vanmorgen in het Logboek te kijken en tot mijn grote schrik zag ik dat er al 2 meldingen waren dat mijn Windows XP (Home SP1) over 30 dagen verloopt. En dat terwijl ik sinds de installatie in juli '03 niets in de pc heb veranderd. Deze oplossing hielp niet: Klik rechts op deze computer en kies voor beheren. Dan klik je op het plusje voor lokale gebruikers en groepen. < dat laatste zie ik niet staan. Heb ca. 1 1/2 uur met MS aan de telefoon gehangen om de hele bubs in Veilige Modus en in het register weer helemaal op te bouwen qua activatie. Prima service daar trouwens! Anyway, heb weer ff naar MS teruggebeld, zij zeggen dat het normaal is dat die sleuteltjes daar nog staan zoals hierboven beschreven. Je moet je alleen zorgen maken als je ze ziet naast de tijdklok of bij het opstarten en dan het activatiescherm te zien krijgt. Mijn pc-maat heeft ze daar niet meer sinds de activatie. Hoe zit dat nou eigenlijk?