Sleuven-Poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

toy

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
20
Ben junior member en ben in bezit van een Compaq Pressario flat screen FS740. Ik heb maar vier sleuven achter in mijn PC.
geheugenkaart;geluidskaart;draadloos int. kaart; en nog één die ik niet weet wat het is. Nou heb ik mijn USB2 kaart uit moeten halen voor een
draadloos Int. kaart in te plaatsen voor betere comm.Ik zit zonder USB2 Is er iemand die mij kan helpen hoe ik toch! an USB2 kan komen.
Mijn ouwe PC werkt prima maar in die tijd had je geen USB2
bedankt bij voorbaat,doeiiiiiiii
 
en nog één die ik niet weet wat het is
als je er een foto van maakt kan ik je wel vertellen wat voor een poort het is en of er eventueel een usb2.0 kaart in past.
 
Sleuven of poorten

Aan ScorpionX bedankt op uw reactie,ik doe mijn best om een plaatje te schieten en plaatsen.Fijne dag verder,doeiiiiiiiiii:thumb:
 
Verder zegt "flat screen FS740" niets over de pc (dit is de monitor), we kunnen dus ook niet nakijken wat de mogelijkheden van je pc zijn.
Kijk eens op je pc of daar een sticker zit die wel het type aangeeft.
 
Sleuven of poorten

Sorry beste Scorpion,ik bedoelde de Harddisk,ik heb geen sleuven meer over om USB2 kaart in te steken!! that is my point!
groetjessssssssss
 
Als je nu wilt vertellen welk type presario je precies hebt, kunnen wij nakijken wat de mogelijkheden zijn, zonder dat wordt het alleen maar gokken voor ons.
 
Sleuven of poorten

Beste Maestro 12; ik heb een Compaq Pressario FS740 desktop model van 2002.groetjes...................
 
Sleuven of poorten

ik zal op onderzoek gan en later verslag doen ok?? groetjes en bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan