SLI Drivers ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joerivs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Hey,

Ik heb een vraagje. Vandaag kwam mijn 2e XFX Nvidia 7600GT XXX binnen, ik heb de vid. kaart erin gedaan maar tijdens het gamen zie ik weinig vooruitgang. Ik denk zelf dat de 2 vid. kaarten niet goed gebruikt worden tijdens het gamen. Bestaan er drivers voor SLI of zijn het gewoon wat instellingen die je moet veranderen ?

Greetz Joeri

Welkom op Helpmij.

Je had je vraag in de sectie Tips en Handleidingen gezet.
Die sectie is niet voor vragen.
Omdat dit je eerste vraag is verplaats ik het voor je naar de juiste sectie.

TS, heb je ook de connector erop gezet?, en in de configuratie van nVidia de SLI op enabled gezet?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben een vriend van deze jongen en ben nou ook bezig. Maar we kunnen nergens vinden hoe we sli moeten enablen.

Want waar op andere sites staat waar je het moet doen staat het er bij ons niet tussen,

De vraag was of je ook de connector hebt, en misschien moet die functie ook in de bios worden enabled, kijk daar ook eens naar.

Welk mobo is het?

PS, je hebt dus niet het configuratie tabblad, in de nVidia configuratie gevonden?

Laatst bewerkt:
mobo is een Asrock 939SKI-eSATA2. we hebben net de jumpertjes veranderd op mobo zodat 16x 1x verhuding omgezet is naar 8x 8x

Heb net even de manual ingekeken, en idd, niets erover in de bios, maar wel in SLI instellingen van de nVidia configuratie.

Heb net even de manual ingekeken, en idd, niets erover in de bios, maar wel in SLI instellingen van de nVidia configuratie.

Maar in de manual staan maar een paar videokaarten die voor ondersteund worden(stuk of 5 even uit mijn hoofd). Zou de rest het dan niet doen?:(

Maar in de manual staan maar een paar videokaarten die voor ondersteund worden(stuk of 5 even uit mijn hoofd). Zou de rest het dan niet doen?:(

Ik heb het ook gelezen, maar niet in de manual, maar op de Asrock site, ik ben er bang voor dat het niet wil.

Je kunt er altijd nog een mailtje tegenaangooien, naar Asrock.

Of een mobo aanschaffen, die er geen problemen mee heeft, misschien geeft die AGI slot de beperkingen aan de SLI.

Ik heb het ook gelezen, maar niet in de manual, maar op de Asrock site, ik ben er bang voor dat het niet wil.

Je kunt er altijd nog een mailtje tegenaangooien, naar Asrock.

Of een mobo aanschaffen, die er geen problemen mee heeft, misschien geeft die AGI slot de beperkingen aan de SLI.

Heb er even wat google tegen aan gegooid :p

Maar er staat dat er problemen zijn met de chipset op zijn moederbord. Als je geintresseerd ben hier is de link:

http://tweakers.net/nieuws/41026/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan