SLI en 9500GT

• Onderwerp starter Onderwerp starter as1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

as1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hi,
ik had 2 vraagjes MBT NVidia kaarten

ik krijg een nieuwe PC (a.s. woensdag 7-10 :p) met een GT120 kaart ik heb inmiddels uitgezocht dat dit een verbeterde versie van de 9500GT is,

ik speel wel wat games, lichtere games, voornamelijk Combat Arms wat ik heel goed kon spelen met de 7600GS uit mn oude PC

maar als ik er een bij wil zetten die voor zwaardere games is, moet het dan precies dezelfde zijn of zijn er nog meer eissen om SLI te gebruiken

MVG
AS1

wat voor zware games wil je gaan spelen dan? K denk dat je dan eerder een andere beter videokaart kan nemen...
GT260 of hoger bijvoorbeeld.

ja daar heb ik op t moment t geld nie voor maar ik speel nu redelijk llichte games, als ik ooit zwaardere wou gaan spelen
kan ik die dan als SLI erbij zetten en aansluiten of zijn er meet eissen om SLI te gebruiken

ja daar heb ik op t moment t geld nie voor maar ik speel nu redelijk llichte games, als ik ooit zwaardere wou gaan spelen
kan ik die dan als SLI erbij zetten en aansluiten of zijn er meet eissen om SLI te gebruiken

speel je ook combat:D voeg toe skfenerbahce

Ik zou dan toch kiezen voor 1 goede videokaart dan 2 slechtere...

De GT120 is geen gamerskaart...

speel je ook combat:D voeg toe skfenerbahce

doe ik als k thuis ben mijn naam daar is CYBUS

en hoe zit dat nou met mijn vraagie over SLI, wat zijn percies de vereisten, heb je 2 PRECIES dezefde kaarten nodig of kunnen t verschillende zijn

he,
k heb ff gekeken en k ga 2 nvidia geforce GTS / GTX kaarten kopen maar waar kan ik die SLI adapter/bridge krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan