SLI modes inschakelen op 7900 GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThYmEn

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Ik heb een nvidia 7900 GT videokaart, en het spel Splinter Cell Double Agent werkt traag, dus ik heb gezocht op internet en daar zeggen ze dat je enkele instellingen met SLI moet veranderen met Nvidia tray tools. Nou werkt dit niet, omdat het menu van SLI Modes is uitgeschakeld. Nu wil ik het weer inschakelen.
Ik heb geprobeerd in het Nvidia control panel SLI anti aliasing in te schakelen volgens de handleiding van Nvidia, maar helaas staat in het rijtje bij interferentie instellingen geen 8x of 16x SLI.
Kan ik misschien de SLI modes bij nvidia tray tools op een andere manier inschakelen, of de 8x of 16x SLI instellingen tevoorschijn laten komen?
Op de site van Nvidia staat dat SLI sowieso geïnstalleerd staat op deze nieuwe videokaart, maar dit is blijkbaar niet het geval
Bedankt
Thijmen

Weet je wel wat SLI inhoudt?

Namelijk dat 2 dezelfde videokaarten van nVidia als één kaart kunnen werken. Dit werkt alleen als de beide 2 videokaarten SLI-support hebben en het moederbord moet dit ook ondersteunen.

Jij werkt echter met 1 videokaart van nVidia, welke wel SLI-ready is, maar dus niet SLI kan gebruiken omdat er geen 2e kaart beschikbaar is.

Ik heb een nvidia 7900 GT videokaart, en het spel Splinter Cell Double Agent werkt traag, dus ik heb gezocht op internet en daar zeggen ze dat je enkele instellingen met SLI moet veranderen met Nvidia tray tools. Nou werkt dit niet, omdat het menu van SLI Modes is uitgeschakeld. Nu wil ik het weer inschakelen.
Ik heb geprobeerd in het Nvidia control panel SLI anti aliasing in te schakelen volgens de handleiding van Nvidia, maar helaas staat in het rijtje bij interferentie instellingen geen 8x of 16x SLI.
Kan ik misschien de SLI modes bij nvidia tray tools op een andere manier inschakelen, of de 8x of 16x SLI instellingen tevoorschijn laten komen?
Op de site van Nvidia staat dat SLI sowieso geïnstalleerd staat op deze nieuwe videokaart, maar dit is blijkbaar niet het geval
Bedankt
Thijmen

Vind het toch maar vreemd dat splinter cell bij jou traag loopt op die 7900GT van je, zal waarschijnlijk niet aan je videokaart liggen. Die is zeker zwaar genoeg

Laatst bewerkt:
Hey ja ik ben in verwarring geraakt door die gene op dat forum die maar door bleef gaan over dat SLI de oplossing was... kwam er net ook achter dat het over 2 kaarten gaat haha... bedankt..
Maarja het probleem met splinter cell is nog niet opgelost, hij gaat nog steeds traag... mn videokaart is het dus niet... Een andere oorzaak zou mijn AMD Dual Core processor kunnen zijn, en ik heb gelezen dat als je hem overschakelt op One Core dat hij het dan zou moeten doen. Het is me een raadsel hoe je dat moet doen, maarja dat is een andere topic natuurlijk! Bedankt in ieder geval!

Welke resolutie en grafische settings gebruik je in het spel? Probeer hem es te draaien op de laagste resolutie em grafische settings die mogelijk is in het menu van het spel.

Is verder je pc virus -en spywarevrij?

Ook de nieuwste drivers voor je videokaart en de chipset van het moederbord geinstalleerd?

Hey ja ik heb alle drivers geupdate etc, en nu werkt het spel!! bedankt voor de tips! Ik ga lekker spelen
vraag opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan