sli probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelhorjus

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
wie helpt mij

wie helpt mijalsjeblieft...........probleem is zodra ik de kaarten (identieke 6600gt) in serie, sli schakel wordt men beeld zodra het bureaublad opstart zwart. het opstartscherm en laden van winxp is allemaal te zien maar zodra het bureaublad komt wordt alles zwart. hoe kan dit. heb de nieuwste nvidia drivers en een asrock mobo met uli drivers. ook origineel van instal cd geinstaleerd.
wie helpt me???????

Laatst bewerkt:
wie helpt mijalsjeblieft...........probleem is zodra ik de kaarten (identieke 6600gt) in serie, sli schakel wordt men beeld zodra het bureaublad opstart zwart. het opstartscherm en laden van winxp is allemaal te zien maar zodra het bureaublad komt wordt alles zwart. hoe kan dit. heb de nieuwste nvidia drivers en een asrock mobo met uli drivers. ook origineel van instal cd geinstaleerd.
wie helpt me???????

Heb je op je moederbord geen schakeling om SLI aan of uit te zetten? op mijn moederbord heb ik dat namenlijk wel.

het is een as-rock 1697-10, heb inmiddels een patch gevonden om uli driver aan de praat te krijgen. krijg nu alleen helemaal geen beeld meer. pc start wel gewoon op. raadselachtig allemaal

heb je de handleiding van moederbord nog? zo ja kijk daar eens in bij SLI mischien dat er een jumper om gezet moet worden, lijkt me niet maar je weet het nooit, bij mij was het een schakelaar
deze,,,

http://www.bgslevi.cz/image/AsusP5ND2SLIdeluxe.jpg

die rode chip tussen de 2 pci-e sloten kon ik omdraaien en dan was die in SLI mode
maargoed moet je maar ff lezen wat er bij jou eventueel zou moeten gedaan worden

heb inmiddels beeld, alleen men bureaublad verschijnt zonder pictogrammen. kan dus nog niks. snap er nu helemaal niks meer van. beeld komt ook pas als de pc helemaal is opgestart. heb 2 6600 gt xfx kaarten.

het beeld lijkt wel te groot maar kan niks doen, eigenschappen voor beeldscherm werkt niet als je het aanklikt. heel vreemd

heb nu wel beeld maar twee monitoren

er is beeld maar lijkt net of een gedeelte naast de monitor zit. pc detecteert 2 kaarten en geeft 2 monitoren aan. hoe kamn dit. heb nu nog geen sli denk ik. spel liep nog niet goed.

pc doet wel raar. de ene keer start de pc gewoon op, de andere keer heb ik een ander bureaublad. net of die veel te groot is ofzo. hij geeft in nvidia aan dat er eerst een compatible kaart in gestoken moet worden maar die zitten erin. 2x 6600gt. wordt een beetje radeloos. jammer dat er niemand is die me kan helpen. snap dit niet:confused:

Sli fix

Om sli te activeren moet je het processor onder de 30 graden afkoelen. (het komt eigenlijk door de cpu overheat)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan