SLI werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shonof

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Ik heb 2x 7900 GS videokaarten op SLI in mijn computer zitten. Eerst werkte het goed maar nu kan ik er geen spellen meer mee spelen en als ik naar uitvoeren gaat en dan typ dxdiag dan is daar ook bijna alles fout.
Maar als ik SLI uitzet dan werkt alles weer zoals het hoort.
Ih heb heb ook de laatste forceware van nvidia geinstalleerd en het werkt nog niet.

Ik rare is eerst werkte het wel gewoon goed en de andere dag niet meer.
Dit is de foutmelding van dxdiag bij beeldscherm:
Testresultaten van Direct3D 7: Fout bij stap 8 (Bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x887602eb (Foutcode)
Testresultaten van Direct3D 8: Fout bij stap 8 (Bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x8876086a (3D-weergave niet beschikbaar)
Testresultaten van Direct3D 9: Fout bij stap 8 (Bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x8876086a (3D-weergave niet beschikbaar)

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.:o

Laatst bewerkt:
PLZ help mij

Is er mischiem een andere oplossing zoals win xp opnieuw instaleren? Zal dat helpen?:(

Dat helpt meestal wel maar waarom al die moeite.
Er zijn volgens mij ook nog gehackte SLI drivers :evil: alleen ik weet de naam niet meer
Probeer eens google

Reinstalleer eerst je moederbord drivers eens, na een reboot de nVidia drivers, en kijk weer eens met DXdiag.

Moet je nog wel de SLI inschakelen in de configuratie van de nVidia drivers, bij de eigenschappen van beeldscherm en bij de geavanceerde instellingen, etc.

het werkt nog steeds

Het werkt nog steeds niet en sorry omdat ik zo lang op mijn antwoord heb laten wachten.:o

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen plz plz.

Laatst bewerkt:
Hmm Miss zit je SLI stripje er niet goed op:confused: . Miss is het je voeding wel, als 1 kaart t wel doet en dan komt de 2 e erbij... lijkt me logisch.
succes .

Bedankt voor het helpen

Het probleem is gevonden.
Heel veel mensen hebben er last van de enige veilige manier (wat echt ***** is) is windows opnieuw installeren. Ik ga dat ook niet doen ik wacht gewoon op vista.

Toch nog bedankt voor de moeite:thumb:

Het probleem is gevonden.
Heel veel mensen hebben er last van de enige veilige manier (wat echt ***** is) is windows opnieuw installeren. Ik ga dat ook niet doen ik wacht gewoon op vista.

Toch nog bedankt voor de moeite:thumb:

Welk moederbord heb je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan