Ik heb 2x 7900 GS videokaarten op SLI in mijn computer zitten. Eerst werkte het goed maar nu kan ik er geen spellen meer mee spelen en als ik naar uitvoeren gaat en dan typ dxdiag dan is daar ook bijna alles fout.
Maar als ik SLI uitzet dan werkt alles weer zoals het hoort.
Ih heb heb ook de laatste forceware van nvidia geinstalleerd en het werkt nog niet.
Ik rare is eerst werkte het wel gewoon goed en de andere dag niet meer.
Dit is de foutmelding van dxdiag bij beeldscherm:
Testresultaten van Direct3D 7: Fout bij stap 8 (Bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x887602eb (Foutcode)
Testresultaten van Direct3D 8: Fout bij stap 8 (Bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x8876086a (3D-weergave niet beschikbaar)
Testresultaten van Direct3D 9: Fout bij stap 8 (Bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x8876086a (3D-weergave niet beschikbaar)
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Maar als ik SLI uitzet dan werkt alles weer zoals het hoort.
Ih heb heb ook de laatste forceware van nvidia geinstalleerd en het werkt nog niet.
Ik rare is eerst werkte het wel gewoon goed en de andere dag niet meer.
Dit is de foutmelding van dxdiag bij beeldscherm:
Testresultaten van Direct3D 7: Fout bij stap 8 (Bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x887602eb (Foutcode)
Testresultaten van Direct3D 8: Fout bij stap 8 (Bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x8876086a (3D-weergave niet beschikbaar)
Testresultaten van Direct3D 9: Fout bij stap 8 (Bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x8876086a (3D-weergave niet beschikbaar)
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Laatst bewerkt: