Sli ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

besome_one

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2006
dag allen,

heb mobo asus p5wd2-premium
2 kaarten gekochten EN8600gt 512 mb magic ( had niet zoveel geld;))

wil deze 2 kaarten SLI laten draaien,... soft bridge zat al bij het Mobo.

alles geinstaleerd,... bridge erop gehangen, laatste drivers gechecked.

in nvidia config scherm kan ik nergens SLI activeren, moet dat dan in de bios ??

Mvg Sander

oke dit helpt je niet echt, maar waarom sli? sli heeft alleen zin bij erg grote schermen en geeft dan nog maar 10% meer winst, je had beter ipv die 2 kaarten één wat duurdere kaart kunnen kopen.

Voor jouw probleem... volgens mij zijn voor sli config tooltjes op de nvidia site te downloaden, of zitte die bij je control panel van je drivers

oke dit helpt je niet echt, maar waarom sli? sli heeft alleen zin bij erg grote schermen en geeft dan nog maar 10% meer winst, je had beter ipv die 2 kaarten één wat duurdere kaart kunnen kopen.

Voor jouw probleem... volgens mij zijn voor sli config tooltjes op de nvidia site te downloaden, of zitte die bij je control panel van je drivers
Hier is alles te vinden dat het wel nut heeft: http://www.slizone.com/page/slizone_learn.html
ook staat er hoe je het moet aansluiten en instellen

Ik zie nergens bij de features van je mobo SLI ondersteuning staan. Misschien kijk ik eroverheen maar het lijkt mij dat je mobo geen SLI kan draaien omdat hij het niet ondersteund.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan