Slide card hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadowkiller

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Er staat dat de screws aan de zei kant horen te zijn maar mijne zit onder me ps2 logo. Het zit heel strak is er een manier om het weg te halen?

Maar ik kan die screw onder me ps2 loge gewoon weg halen zonder probleemen te krijgen?

Je geef geen antwoord op mijn vraag

Wat is er mee aan de hand dan?

ok laat me het uit leggen. In me hand leiding staat dat de screw(s) aan de zei kant zitten maar die zitten er niet bij mij. En de enigste schroef die ik zie in inder me ps2 logo. Sorry als dit vaag klinkt maar ik ben radeloos.

Dus als ik het goed begrijp wil je in de kast komen??

Is er iets stuk dan?

Nee kijk ik moet het frontje van me trey weg halen alleen zie ik de screws er niet can alleen 1 maar die zit niet op de plek van me hand leiding. Miss ik iets?

Sorry ik denk dat wij elkaar niet begrijpen,wacht maar even op iemand die het wel begrijpt

4.jpg

In de hoek waar de cirkel is, is geen schroef. Maar wel een waar die pijl is.

EDIT:Oh ja ik heb een groote ps2, ik zag alleen psp type en wist niet wat je daar mee bedoelde.

Laatst bewerkt:
Dat schroefje kan er uit ,dan kan dat frontje er af,de zijkant is een soort Klip dus voorzichtig vanaf 1 kant eraf drukken.

Dat het 1 schroef is heeft te maken met het feit dat er verschillende Spelers voor worden gebruikt

Dus die schroef bij het pijltje kan ik gewoon weg halen aan gezien dat, dat de enige is.

Dan ga ik ff een kleine schoefen draaier kopen want ik heb zulke kleine niet in huis. Bedank dat je de tijd hebt genomen om me te helpen.

dat schroefje is alleen voor je ps2 logo die andere die jij bedoelt die heb ik wel maar dat komt omdat ik een nieuwere versie heb jij moet een beetje vrikken waarschijnlijk want ik heb ook zon slidecard man en ik had dat schroefje wel en dan moet je hem een beetje los zien te vrikken maar wel voorzichtig want anders breekt er aan de zijkant een plastic stukje af maar niet dat dat erg is maar ut is wel zonde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan