slide-shows branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Berichten
204
wie weet er voor mij een goed brand-programma waarmee ik foto's en filmpjes kan branden op DVD in slide-show vorm.

Ik gebruikte altijd Memeries On TV maar de laatste tijd slaat de pc telkens uit als ik de opdracht geef om te branden.
Nero 6 werkt bij mij ook niet voor slideshows wel om bestanden gewoon op schijf te zetten.

Ik wil graag zsm mijn vakantie foto's op schijf zetten voor een foto-avond met de familie.

Mijn dank is groot.

Arubaman

:cool:
 
Met windows DVD maker kan je dacht ik wel slide-shows in elkaar zetten en op een dvd branden.
Windows dvd maker staat standaard op window vista en 7.
arubaman;3530754 Ik gebruikte altijd Memeries On TV maar de laatste tijd slaat de pc telkens uit als ik de opdracht geef om te branden. [/QUOTE zei:
Het klinkt misschien wat raar maar dat kan misschien komen door het warme weer.
Mijn computer valt ook steeds uit als ik bezig ben met een programma dat erg veel van de cpu vraagt.
Toen keek met het programma Speedfan tijdens z'on proramma dat veel van de cpu vraagt, en zag dat de temperatuur opliep naar z'on 70 graden...,en toen viel de computer uit!
Dus de temperatuur beveiliging gooit mijn computer steeds uit.
Ik raad jou aan tijdens het branden ook naar de temperatuur te kijken met Speedfan en of de tempratuur zo hoog oploopt.
Zo ja, plaat de PC dan op een koele dag op een plaats waar de ventilator van de pc alle ruimte krijgt.
Het stof in de ventilator van de pc met een stofzuiger schoon maken wil ook nog wel eens helpen.
Waarschijnlijk zal het branden dan wel lukken.
 
speedfan is niet betrouwbaar
er zijn voldoende topics hier die dat beweren ,en een andere program aanbevelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan