Slideshow

Status
Niet open voor verdere reacties.

upsidaisy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2004
Ben op zoek voor iemand naar een softwareprogramma waarmee men een slideshow kan maken zonder dat de dia/foto ook echt vergroot wordt,dus voor kleine dia's die op de homepage meerdaaien zodat de bezoeker niet alleen tekst ziet.

Bij voorkeur freeware.

Dus je wilt een slideshow kunnen maken waaruit de plaatjes beschikbaar zijn voor weergave in op de pagina? Begrijp ik je goed zo?

Want bijv. XnView kun je een slideshow maken met een effecten en op elke gewenste maat. En ook met Irfanview is het mogelijk om een slideshow te maken. Met beidde zowel als .exe en een ander format waarmee niet iedereen uit de voeten kan. Maar daaruit kun je dan niet zo makkelijk de plaatjes gebruiken voor een html-pagina.

Laatst bewerkt:
Misschien ken je het wel,een website waar bijv op een bepaalde onafgebroken in overgang kleine afbeeldingen elkaar bijv vloeiend afwisselen.Er zal ongetwijfeld een kant en klaar script zijn maar ik heb het nog niet ontdekt.

Bij jou laatste beschrijving heb ik denk ik wel een moois stukje software. Namelijk AnFX Daarmee maak je in een handomdraai datgene wat jij net omschrijft. Wel ff de tutorial lezen, maar weet zeker dat je het snel doorhebt. Daarmee kun je ook de plaatjes zelf aanpassen maar ook de oorspronkelijke grote behouden. Met dat programma heb ikzelf de stap gezet in de flash wereld.

Ja dat kan natuurlijk ook.. Maar daamee heb je geen softwareprogramma maar een script.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan