een maandje geleden ben ik aan het surfen en krijg ik een melding van virus.nu begint het pas.computer begint raar te doen en verschillende paginas beginnen over elkaar open te gaan en iedere pagina die ik wegklik komen er 3 terug,nu ben ik dus een onervaren computergebruiker dus ik ben beginnen zoeken op internet naar allerlei oplossingen.tot dusver heb ik ongeveer alles al gedaan waar ik met mijn boerenverstand wijs uit kon zoals nieuwe norton2007,XPpro SP2 alle updates IE7 en heb ik een paar registersleutels moeten verplaatsen ivm media player,ik scan alle dagen met ad-aware en ook hier update ik elke dag.het probleem is dat ik niet zeker ben of mijn computer niet nog steeds geinfecteerd is na al hetgeen dat ad-aware en norton eraf gegooit hebben.hij is verdraaid traag en ik weet verder niet meer waar ik nog zou moeten zoeken.ook mijn opstart is traag en hier weet ik ook niet goed wat ik moet uitschakelen of niet.kan er nu eens iemand uitleggen wat ik nu verder kan doen omer zeker van te zijn dat elke infectie weg is.scannen in veilige modus zonder systeemherstel levert ook niets op.