Slimme Outlook expert gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

marichar

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Berichten
23
Hallo,

Recent heb ik via werk een DSDL verbinding gekregen thuis via BBeyond. Om prive mail te ontvangen heb ik een gratis account geopend bij Wanadoo. Daar een e-mail adres gemaakt en dit opgenomen in Outlook. Outlook is belangrijk en wordt ook gebruikt voor agendabeheer, contacten etc. Eerste weken ging alles prima, in vakantie mail gecheckt via webmail, en nu na opstarten Outlook krijg ik een error melding. Ik kan Wanadoo mail alleen ophalen via webmail of als ik Wanadoo als inbel gebruik. Is beide niet de bedoeling. Weet iemand een manier om dit probleem op te losen of te omzeilen?

Dank vast voor de inventiviteit.
 
in Outlook ga je op de bovenste balk naar ''help'',klik deze aan en selecteer '' detect en repair''

Misschien help dit,

Succes.
 
Geloof dat je voor zo'n gratis account ook daadwerkelijk in moeten bellen bij Wannadoo.
 
Bij smtp moet de provider zijn ingevuld bij wie je inbelt.

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Caspar107
Geloof dat je voor zo'n gratis account ook daadwerkelijk in moeten bellen bij Wannadoo.

Hoeft niet,als je Pop3 instelling en wachtwoord maar van de Wanadoo is.
 
Geplaatst door LEONEHONDA


Hoeft niet,als je Pop3 instelling en wachtwoord maar van de Wanadoo is.

Dat weet ik wel, das normaal gesproken zo ja. Maar lees even de bovenstaande link van mij.
 
Geplaatst door Caspar107


Dat weet ik wel, das normaal gesproken zo ja. Maar lees even de bovenstaande link van mij.

Ja,is waar,dus dan blijft alleen nog maar over: Binnenhalen via de Webmail,of gaan ze dat ook afkappen omdat je nooit via de Wanadoo inbelt?
( Ik bedoel: account verwijderen?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan