Slipstream cd hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

bboymark

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2006
Berichten
69
Hallo

Ik ben bezig om een slipstream cd te maken omdat mijn vraagt naar SATA drivers en geen diskette meer heb. Maar ik voeg elke de driver toe en brand de cd maar de computer ziet de driver niet. En vraag de heletijd naar diskette kan iemand mij helpen
 
Bij IDE configuration staat:

Enchange Mode support on: S-ATA

S-ATA Configure as Raid: NO

bedeol je dit want voor de rest zie ik niks staan
 
Laatst bewerkt:
Maar even iets anders: heb je nog gedaan wat Lange Pier je in je andere topic over hetzelfde probleem met de naam "Computer wilt niet meer opstarten" verteld heeft?

Want dat was de meest eenvoudige en beste oplossing!
 
zou je het aub nog kunne uitleggen want hij had zijn post verwijderd. Maar dan ga ik het gelijk proberen. ik heb de computer naast me staan.
 
Laatst bewerkt:
Tsja,

Ik weet het niet meer helemaal precies, maar volgens mij was het advies om de sata drive aan de intel controller te hangen, dan heb je geen aparte sata drivers nodig.
Dan installeren, later promise sata drivers toevoegen en dan de schijf weer overhangen aan de Promise controller...

Maar goed, daarin is hij wat meer thuis dan ik...
 
Maar nou komt het probleem wanneer ik de schijf aan de intell controler hang blijft het beeld vastzitten wat ik in de eerdere topic ook heb aan gegeven. Maar wanneer ik de schijf aan de promise controller hang dan start hij gewoon van de cd af.
 
Primary IDE Master [Pioneer DVD-ROM.....]
Primary IDE Slave [NEC DVD-RWR....]
Secundary IDE Master [Not Detected]
Secundary IDE Slave [Not Detected]
enz

Onboard IDE Operate Mode: [Enchaned Mode]
Enchaned Mode Support on: [S-ATA]
Configure S-ATA as RAID [NO]

Onboard AC'97 Audio [AUTO]
Onboard Promise Controller [ENABLED]
Operating Mode [RAID]
IEEE 1394 Controller [ENABLED']
 
Nogmaals, hiermee heb ik een stuk minder ervaring als Lange Pier, maar wanneer je je schijf nu eens aan de Intel Controller hangt, deze op enabled laat staan en de Promise op disabled zet
 
Sorry, maar hier houdt mijn kennis even op, wacht of er misschien iemand betere/andere oplossingen heeft...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan