Slipstreamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinE

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Hey,

Ik had een vraag met betrekking tot slipstreamen ik heb een tijdje terug Windows XP professional SP2 geslipstreamd naar Windows XP professional SP3. Zodat als ik een laptop/desktop opnieuw zou installeren ik meteen over SP3 zou beschikken en die niet met de updates hoefde in te voegen. Scheelt aanzienlijk veel tijd. Ik heb destijds nLite gebruikt om SP3 toe tevoegen in de installatie. Nu is mijn vraag weet er iemand of het mogelijk is om met nLite (of een ander slipstream programma) mogelijk is om ook programma's toe te voegen zodat hij die automatisch installeerd? (Denk aan Winrar, Winzip, Office 2007, Adobe Flash Player, Adobe Reader, Java etc.) Nou moet ik er denk ik wel bij vertellen dat ik helemaal niet kan programmeren.

Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen! Bij voorbaat dank!

MVG Kevin

Ja 't spijt me maar daar heb ik de tijd niet voor, als je je 'n beetje verdiept in de handleidingen dan is 't heus niet zo moeilijk.Om dat van hieruit allemaal precies uit te leggen is 'n beetje moeilijk vandaar dat ik je de handleidingen en belangrijkste sites heb aangereikt. Ikzelf heb de progs die jij wilt integreren in 'n map op usb-stick staan,dat gaat ook heel snel.Trouwens al die progs die jij erbij wilt doen zijn regelmatig aan updates onderhevig dus dan kun je beter rechtstreeks de nieuwste versie installeren.Blijft over Office en Winrar die kun je makkelijk intergreren, i.p.v. Adobe Reader zou ik 's aan Foxit Reader denken dat niet zo groot is en veel sneller start en niet zo vaak aan updates onderhevig is (minder virusgevoelig)

Ja oke, dat snap ik natuurlijk ook wel maar ik kom er niet uit hoe je die Batch bestanden moet doen. En ik heb al een slipstream met SP3 moet ik dan die eerste stap overslaan?

Ja oke, dat snap ik natuurlijk ook wel maar ik kom er niet uit hoe je die Batch bestanden moet doen. En ik heb al een slipstream met SP3 moet ik dan die eerste stap overslaan?

Als je 'n nieuwe slipstream wilt maken moet je in feite helemaal opnieuw beginnen,aan die oude heb je dan niets meer als je sp3 wilt integreren hoef je sp2 niet te integreren.Over welke batchbestanden gaat 't? Is alweer ff geleden dus moet dan zelf weer ff in de materie duiken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan