Slome controls

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommm

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Hallo, ik speel sinds kort Call of Duty 2. Ik heb dit spel al eens vaker gespeeld maar ik krijg nu pas... te maken met een vervelend probleem. Telkens als ik de 'naar rechts toets' (of naar voren naar links of naar achter) indruk blijft hij om de één of andere reden op die toets haken.

Voorbeeld: Ik zit in in een sciet actie en loop rechtdoor, het is natuurlijk fijn dat als je rechtdoor loopt je zelf kan bepalen hoelang je rechtdoor loopt, maar nee. Iedere keer (behalve op zeer korte stukjes) blijft hij dan gewoon nog een heel lang stuk extra rechtdoor lopen. Erg vervelend dus, en ik heb dit ook wel eens bij een ander spel gehad.

Ik heb mijn videokaart geupdate en mijn hele PC opgeruimd maar het blijft doorgaan, zowel bij online als singleplayer...
Het licht ook niet aan het toetsenbord want dat heb ik al getest. Het komt er dus op neer dat mijn controls naar de k**** zijn als het aankomt op (de meeste shooters behalve Doom 3 :confused: ).

HELPMIJ Altublieft help mij.

Heb ik ook een keer gehad, bij mij bleek toen dat ik een programmaatje had draaien wat nogal veel van m'n PC eiste en constant m'n toetsen board in de gaten hield.
Ik weet niet meer hoe het heet maar het was een programmaatje voor XP wat de zwevende 3D vensters van Vista na deed door de Tab knop in te drukken.
Dus of het is iets wat constant op je PC draait en je toetsenboard in de gaten houd ( het zou dus ook zomaar kunnen dat er stiekum een key logger in de achtergrond draait )
Of je zou bij je video kaart instelling kunnen kijken aangezien je het probleem sinds dien hebt, of hij toevallig niet op het klonen van je scherm staat voor output naar een TV bijvoorbeeld, dit kan ook iets teveel van je systeem vragen.

Hartstikke bedankt! Ik heb ook van die rare immitatie vista programmaatjes.. ik zal ze er even afgooien en ik zal mijn PC nog een keer scannen. Dit forum is echt een grote ontdekking voor al mijn pc problemen, ik zal het zeker aanraden aan iedereen.
Bedankt voor je snelle help.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan