Sloom internet!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mystis

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
49
Goeiedag.

Nadat ik een spel opent (ragnarok online), doet mijn internet het niet meer.
Spelen van de spel online juist wel, en de snelheid daarop heb ik geen last van.

En ik blijf online op MSN, alleen berichten verzenden lukt niet.

Zodra ik op internet exporer gaat, krijg ik een 404,
en een message met een rood retangle border met de msg dat ik naar "Tools > Diagnose Connection Problems".

Ik ben nu mijn computer aan het scannen voor virussen, en ik krijg een hoop aantal te zien (rond de 100).

Ik hoop dat het daaraan ligt, want de scanner gaat de goeie kant op :D.

Dus ja. mijn vraag is dan juist hoe dit komt, want na het sluiten van de spel blijft het connection hetzelfde. Oplossing daarvoor was dus telkens mijn computer te gaan restarten, zodra ik gebruik wil maken van mn MSN, of Internet Explorer.

Heeft der iemand een oplossing hier voor??
 
Je problemen staan mij niet helder voor ogen.

Om te beginnen, met welk programma scan je op virussen? Doe je dat voor het eerst?

En dan: hoe ben je met het internet verbonden? Wat voor abonnemnet heb je, ADSL of kabel? Draadloos of niet?
Heb je naast een modem ook nog een router in gebruik soms?

Je hebt een Engelstalige Windows? En welke versie, XP, Vista of anders? Welke versie van Internet Explorer, 5.5, 6 of 7?
 
Laatst bewerkt:
Wat voor problemen (100) heb je dan gehad.
 
Vraag is opgelost, het was inderdaad door de hoeveelheid virussen op me computer.

Alleen is het zo dat ik een worm op me computer heb, en een fully updated AVG Scanner zal het niet kunnen helpen.

Bedankt voor de aandacht :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan