Sloom opstarten Windows 7 32 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Narza

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2010
Beste Helpmij gebruikers,

Ik heb problemen met het opstarten van mijn PC, hij is net nieuw, alles is net geinstalleerd (1 dag geleden) en als ik drivers heb geinstalleerd dan krijg ik na opnieuw opstarten eerst een zwart scherm met "Loading Operating System", daar blijft hij een tijdje op hangen, daarna gaat hij naar Windows starten, daar blijft hij weer hangen, na een tijdje komt dan het vlaggetje wat ook lang blijft laden.
Daarna kan ik inloggen, dan blijft Welkom voor lang staan, dit gebeurt eigelijk niet alleen met drivers, maar met alles wat ik installeer.
Ik heb een programma genaamd Driverwizard, hiermee scan ik mijn drivers, en die zegt dat een heleboel drivers niet up to date zijn, volgens Driveragent (ander programma) zijn weer andere drivers niet up to date en degene van Driverwizard wel. En volgens de Windows driver dingen is alles up to date. Ik heb ook met het spel Call of Duty Black Ops random crashes, alleen ik weet niet of dat hier ook bij kan.

Aan de specs van mijn computer kan het niet liggen want alles is net nieuw en goed.

Dingen op en in Computer
Hardware
AMD Phenom II X6 1055T processor (6CPUs), 2.8 GHz (processor)
RADEON HD 6850 1GB (videokaart)
SAMSUNG HD15UI ATA Device 1.5 TB 5400RPM SATA-II (Harde Schijf)
GIGABYTE GA-880GA-UD3H (Moederboard)

Windows 7 ultimate 32 bit

ik vraag me af waarom je in vredes naam een 32 bit versie heb

ik denk dat ie verkeerd geinstaleerd is mijn mening

Omdat ik met de 64 bit alleen maar blue screens kreeg en hem niet werkend kreeg, 32 bit werkt ook, ik kom er trouwens net achter dat ik dit in windows 2008 heb gepost, terwijl ik op windows 7 zat te kijken maargoed. Ik zal op het Windows 7 gedeelte dit overnieuw maken.

Alvast Bedankt.

Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Het gaat neem ik aan om een legale versie windows? de bios moet de f1 versie zijn i.v.m je processor. en welke voeding en hoeveel watt is deze. alle stekkertjes goed aangesloten want dit moet makkelijk 64 bits kunnen draaien

Laatst bewerkt:
Mod Edit:
Heb alle threads uit je dubbele topic hier naar toe verplaatst.
Succes met je vraag.

Modag
Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Het gaat neem ik aan om een legale versie windows? de bios moet de f1 versie zijn i.v.m je processor. en welke voeding en hoeveel watt is deze. alle stekkertjes goed aangesloten want dit moet makkelijk 64 bits kunnen draaien

De Windows is legaal ja, en geactiveerd.
Ik zie hier net dat mijn BIOS boodschap via Everest home edition F4 is, er staat GA-880GA-UD3H F4, dus ik neem aan dat mijn BIOS dan f4 is :p.
Mijn voeding is van Sharkoon 600 watt, en alle stekkertje zijn goed aangesloten als het goed is :p, mn broer heeft hem in elkaar gezet.
Volgens @BIOS (een gigabyte utility) is mijn BIOS ook F4.
Via de site van gigabyte kan je alleen de F6 versie downloaden. Er staat bij dat dit de first release is.

EDIT: Ik heb trouwens 4 GB aan RAM

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan