sloom opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
mijn computer strart nogal sloom op. Dus weet iemand waardoor je dat sneller kan laten gaan? en dat schijfdefragmentatie gaat het dan sneller?? of heeft dat een ander nut???

Groetjes Rarvent:cool:

zoek via google naar bootvis, dit progje werkt erg goed :thumb:

in die link van frontier staat ook iets over een programma dat heet Ccleaner ik wil weten of dit goed werkt en of er ook iets mis kan gaan.... er staat ook bij dat ik een backup moet maken ofzo maar is dit noodzakelijk????

ccleaner is een goed programma die ook het register schoonmaakt, voor zo'n schoonmaak is het niet verkeerd eerst een backup van het register te maken al heb ik dit zelf nooit gedaan.

Als je XP hebt is bootvis niet nodig want daar zit bootvis al ingebouwd.

Af en toe defragmenter is zeker aan te bevelen.

Buffy zei:
Windows XP voert de boot-optimalisatieroutines die in Bootvis zitten automatisch uit, eens in de drie dagen. Je ziet daar niets van, dat klopt. Wil je het zelf forceren, ga dan naar Start > Uitvoeren, plak daar het commando Rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks en klik OK. Het gebeurt volledig op de achtergrond (duurt 10 tot 15 minuten), je merkt er niets van.

kheb dat gedoe al gedaan en computer start inderdaad wel wat sneller op maar.. ik had er meer van verwacht.. maar ja in ieder geval bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan