Sloom starten van windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Driver

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
wie kan mij helpen met het volgende :

Als ik me computer met windows 8 opstart heb ik vrij snel het bureaublad
Maar het duurt zeker wel 10 minuten alvorens ik een programma kan opstarten
Het maakt niet uit welk programma het is outlook internet explorer enz
Waar zou dit aan kunnen liggen

M.vr.g

Driver:evil:

Hallo Driver. Heb je soms meerdere virusscanners draaien. Heb je onlangs iets gedownload. Wanneer deed hij het nog wel goed. Wellicht systeemherstel overwegen.

of gewoon even in je configuratie scherm onder programmas kijken welke programmas er allemaal draaien. vaak word er een standaard trial van een virusscanner mee geleverd. download je adobe flash player, mcafee erbij enz enz...
even een scanner kiezen waar je een licentie voor hebt/wilt en de rest in ieder geval verwijderen

of in taakbeheer kijken welk programma veel processor snelheid vraagt en als deze niet nodig is uitzetten of even google.

of even google.

@Mausy: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Terugverwijzen naar Google als advies is niet hetgeen wij graag willen zien op Helpmij.nl
Mensen stellen niet voor niets de vraag op Helpmij.nl. Niet iedereen is "Thuis" op het WWW.

Gaarne aandacht hiervoor. ;)

Sorry mijn excuus, ik doel er in deze alleen op dat je echt na moet gaan welke processen je wel of niet uit kunt zetten. Sommige zijn namelijk essentieel voor het functioneren van widows. Maar bij twijfel vraag het dan hier even na! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan