Sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesje

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
10
Dan had ik nog een Vraag/Opmerking
Ik had pas een virus op mijn pc staan en heb mijn partitie toen verwijderd en mijn schijf geformateerd en nu heb ik minder op mijn pc staan dan eerder en eeder startte mijn pc binne 10sec op en nu doet ie er ong een minuut over en hij is verders ook harstikke sloom me pc is nog niet eens 1jaar oud!! heb XP Pro AMD Atlon 2200+ Processor maar kweet nie wat ik er aan kan doen! Iemand die mij kan helpen???
 
welkom bij helpmij.

Heb je al gescand op spyware en virussen.
Zo ja wat kwam daar uit.
 
zou inderdaad weer snel moeten werken.
Ik zou nog eens een poging wagen door op te starten met een bootflop en dan met het commando format c: je schijf formateren.
 
Ja!!!

Ik heb norton 2005 en daarmee heb ik naar virussen gescand kwam nix en met adaware SE naar spyware en die vond ok nix duzz?
 
Antwoord op poi

Ik heb me schijf al 2 keer geformateerd en steeds me partitie verwijderd duz je zou zegge dat t goed moet zijn duz ik denk nie dat t helpt en heb NTSF duz heb g1 bootfloppy via Win XP cd start ik op
 
En als je norton 2005 even uitzet en dan eens opstart gaat het dan wel goed.
 
Nope!!!

Nee als ik al1 Windows er al1 op heb is die al sloom hij word wel slomer door norton maar dan nog is die te sloom dan dat ie geweest is
 
Heb je er alweer veel op staan aan programma's?
Je zou eens kunnen overwegen om een hijack log te plaatsen,misschien zit er wel verborgen spyware in jou computer.
 
Antw

Ja al1 de stuurprogrammas van alles maar dat maakt niet uit en wat is dat hijack voor iets en waar kan ik dat vinden?
 
In deze sectie staat wat je moet doen.
Even de eerste drie topic lezen.
Dan precies doen wat daar staat.
Niet ongeduldig zijn als je daar een log plaatst.
Het kan een tijdje duren voordat je een antwoord krijgt.
Dit zijn ook vrijwilligers en doen het naast hun eigen werk bij een baas.;)
 
?

Ik vat t niet helemaal met die .log wat moet ik pcies doen en wie kan mij daar het beste mee helpen? want mijn vraag staat daar wel tussen met een log bestand erbij al1 snap er nie veel van! ben nog een leek in dat soort dingen!!! en hoe kom je aan dat hijack is dat en progje? of wat?
 
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=192771

Via de link hier boven kun je het programma hijack ophalen.
Heb jij al een log geplaatst in de andere link die ik gaf.
Ik zag je naam er namelijk niet bij staan.
Je moet echt even goed lezen hoe je een log maakt en hoe je die log plaatst.
 
Nee heb ik niet gedaan nog nee want ik vatte t niet egt en hoe maak je een log ken er niet egt wijs uit worden wat er allemaal uitgelegd word daaro
 
Als je het programma hijackopgehaald hebt.
dan pakje dat uit in een eigen map op jou hardeschijf.
dan klikje op het hijack icoontje en dan op de eerste grote knop.
Nu gaat hijack wat doen en als laatste sla jij het op als txt bestand.
Daarna kopieer jij dat txt bestand en plakt dat in jou vraag in de hijack sectie.

Snap je het nu een klein beetje.:D
 
Thanxx!!!

Heb nu dat bestand opgeslagen enz dat moet ik nog ff kopieren en dan kunnen hun mij daar helpen (hoop ik) haha harstikke bedankt!
 
Er wel even bij zetten dat je computer traag is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan