Sloten over pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Lion93

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
189
Hallo,

Ik was bezig met een programmaatje dat wat bestanden naar mijn HDD aan het schrijven was. Ik stopte het programma waardoor een van de mappen die het programma naar mijn HDD had geschreven/nog aan het schrijven was corrupt was geraakt. Dus ik liet Windows Foutcontrole uitvoeren en die heeft het een en ander gerepareerd waardoor ik de corrupte map kon verwijderen. Maar hierdoor hebben alle bestanden op die schijf een "slotje" over hun pictogram gekregen.

sloten.jpg


Wat betekend dit? En hoe kan ik het weer herstellen?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Systeemherstel naar het moment van vóór het gebruik van dat programmaatje.
 
Ow vergeten erbij te zeggen, het gaat om een externe HDD dus ik denk niet dat Systeem Herstel die schijf kan herstellen.
 
Dan heb ik helaas geen oplossing voor je. Je zal denk ik op zoek moeten naar lotgenoten die hetzelfde progje gebruikten. Je hebt overigens niet verteld wélk programmaatje het betreft.
 
Het was een programmaatje dat gebruikt wordt in combinatie met de AC Ryan Playon!HD mediaspeler. Een tool om een index van al je bestanden te maken voor YAMJ (Yet Another Movie Jukebox)

Verder is er niks aan de hand met de bestanden, ze werken nog prima op het eerste gezicht. Alleen ik vroeg me af wat het betekend. Had het van te voren ook al bij bepaalde Microsoft bestanden.
 
Per toeval uitgevonden wat het is, het heeft met het delen in een thuisgroep te maken.

Als je ze met niemand deelt komt er zo'n symbool over!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan