slowmotion...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob vb

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Berichten
126
Hallo raadgevers,

Als ik met de cursor iets aanklik (maakt niet uit waar), dan duurt het langer dan normaal voor ik een nieuw scherm krijg. Tevens is de screensaver vreselijk traag, hij staat bijna stil. Ik heb geen virussen want dat is al gecontroleerd. Ik heb overal gekeken maar weet niet hoe ik het op moet lossen, wie weet raad....

Bedankt alvast, groet, Rob.
 
Kan aan verschillende dingen liggen,zit je harde schijf misschien te vol,of moet je niet nodig eens defragmenteren? Probeer eens eens schijfcontrole,of mogelijk heb je veel spyware.

Is het probleem ineens opgetreden,of in de loop der tijd is je pc langzamer geworden?
 
Hij is na verloop van tijd steeds langzamer geworden , maar wat me ook opviel is dat securety Alert maar steeds blijft knipperen,
(norton). Ik heb dus spy Sweeper gedownload en er kwam dus een heleboel uit, en dat heb ik dus verwijderd.
Alleen mijn securety Alert blijft nog steeds knipperen, maar naar mijn gevoel is hij toch wel sneller.
Heb ik hier goed aan gedaan? En wat je schreef over spyware dat klopte wel. (je wordt aan alle kanten belaagd). Als je nog andere oplossingen weet dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt afz. rob



Nog even één ding symantec scant een bericht zonder dat ik iets verstuur of binnen haal, hij doet dat een aantal keren achter elkaar terwijl ik aan het typen ben. Vreemd toch?
 
Rob

Scan de pc met Adaware
Klik eerst op de update en verwijder daarna alle spyware.
Ga vervolgens naar Housecall en klik op scan de computer.

Als dit nog niet heeft geholpen verwijder dan symantec, start de pc opnieuw op en maak vervolgens je register schoon met Registery-clean-expert 15 dagen trial.

Kontroleer de pc of alles nu weer goed werkt, installeer symantec weer opnieuw.

succes

groetjes speedtouch
 
Ik ga het gelijk proberen speedtouch..., je hoort nog van mij , alvast bedankt.

Groet, Rob
 
iedereen bedankt voor de oplossingen die jullie gegeven hebben. Ik heb werkelijk alles uitgeprobeerd, maar hetgene dat toch wel het beste geholpen heeft is:

scannen met adaware, daarna scannen met housecall, Norton eraf gehaald en daarna het register gecleand met registery clean expert. En dan Symantec er weer op gezet. Nou hij loopt weer als een trein....
Het is een aanrader voor iedereen die ong. hetzelfde probleem heeft. Ik bewaar de programma's voor nieuwe problemen. Maar oké nogmaals bedankt voor jullie hulp.

Groet, Rob.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan