slui.exe ?? fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

HuzenE

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2009
Ik heb een vraag.

Sinds een aantal dagen krijg ik bij het opstarten een foutmelding dat mijn ( slui.exe ) mist.

Nu heb ik gekeken waar het voor is en windows geeft aan dat het iets is voor het opstarten van windows klopt dat ??

Hij mist een dll bestand en daardoor kan hij niet opstarten geeft hij aan, maar als ik OKE druk dan strart toch gewoon de pc op en werkt alles gewoon !

Nu is het natuurlijk wel lastig dat je pc niet meer automatisch opstart en dat je dus elke x die fout moet weg drukken.

Draai windows 7 ( waar als het goed is de productcode uit gehaald is )

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen zonder weer windows opnieuw te moeten installeren ?? dat heb ik door andere problemen al een aantal x gedaan en draaide nu zonder problemen !

Nou zie jullie oplossingen met plezier te gemoed !!

mvg Erik

dus als ik het goed lees probeer je van iets illegaals iets legaals te maken.

Hmm..... kun je dat bestand niet downloaden op internet...
Zal wel even googlen voor dat bestand..

@ puppie

Hmm.. denk het niet :rolleyes:

Heb een aantal dingen gevonden
Zit vast wel iets goeds bij.

http://windows7themes.net/cant-activate-windows-7-properly-sluiexe.html
http://www.corruptedfilerepair.com/File-Information/SLUI.exe-Microsoft-Windows-Operating-System-Microsoft-Corporation.asp

Download het SLUI.exe bestand ook te vinden op de Microsoft site denk ik
en plaats die in de windows map
waar weet ik niet zal nog even zoeken

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee wil niet van ilegaals iets legaals maken !
Hij deed het gewoon de hele tijd en nu ben ik bang dat ik iets verwijderd heb wat niet moest. wil gewoon weer dat hij het doet anders zal hetn weer op nieuw installeren aan gaan komen ben ik bang

Nou hoop als nog dat iemand mij kan helpen want ben zelf aardig aan het zoeken geweest en kom er niet uit jammer genoeg

mvg Erik

Heb windows opnieuw geinstalleerd om het probleem te verhelpen en daarmee was het probleem ook opgelost !
Kreeg wel andere problemen dus heb windows 7 helemaal verwijderd en draai nu linux en nog geen problemen gehad !
heeft dus aan versie van win7 gelegen ben ik bang ! kopen is dan toch beter dan downloaden jammer genoeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan