• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sluisse WK of EK prognose

• Onderwerp starter Onderwerp starter bobos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bobos

Verenigingslid
Lid geworden
27 jun 2010
Danny,

ik heb een nieuwe topic gemaakt denk ik, want ik heb nog nooit met een forum gewerkt het is net van de laatste weken

wat betreft WK 2010 het formulier van de 1e ronde met voorspellen van een 1, 2, of 3
dat je hebt teruggestuurd vond ik goed, hoe zit het met formulier van de 2e ronde en de voorspelling en punten

hier dan nog eens in de nieuwe vraag een bijlage bij

1e vraag, Het formulier 1e ronde en 2e ronde en deelnemerslijst kunnen die de uitslagen
en ploegen verwerken, zodat het op de deelnemerslijst
in een oogopslag de tussen(eind)stand kan zien.

2e vraag, zoals u ziet hebben we altijd meer dan honderd deelnemers
Op welke manier kan ik die invullen.
1e ronde ik denk aan een kolom met de poulewedstrijden en verder
Per deelnemer 1 kolom om te voorspellen 1, 2 of 3 en een kolom met goed of fout
En dat zou ook met de voorspelling van de ploegen in de finales ronden

Ik stuur een bestand met de deelnemerslijst, 1e ronde en 2e ronde kan dat in elkaar geweven worden

Grt. Bobos (Johan)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste bobos ;)

Ziehier wat ik tot nu toe heb.

Te weinig tijd om verder te werken :D

Voetbalprognose 1 was in orde hé ?
Voetbalprognose 2 zal je zelf handmatig de 8 ste finales moeten invullen.
Dat kan gemakkelijk omdat ik al een lijst gemaakt hebt met de landen in kolom B.
De rest verloopt automatisch, behalve de scores natuurlijk.

Om dit automatisch te laten verlopen van Voetbalprognose 1 naar Voetbalprognose 2 zijn er te veel aspecten die hier komen bij kijken.
Vb. Aantal gewonnen wedstrijden met de punten erbij, aantal gelijkgespeelde wedstrijden, aantal doelpunten en tegendoelpunten, onderlinge wedstrijden tegen elkaar...

Het is best dat je de 2 bestanden in 1 bestand plaats zie bijgevoegde bestanden.

Voor de deelnemerslijst zal je dit toch handmatig moeten invoeren via de formulieren die je terugkrijgt van de deelnemers.

Ben tevens nog altijd bezig met Dagprijzen van U ook.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Sluisse WK en EK prognose

Danny,

1e Ronde is goed, maar voor het WK of Ek begint moet men bij mij de formulieren inleveren.
ik kan ze dan handmatig invoeren, maar moet toch 1 kolom hebben
om de werkelijke uitslagen in te vullen. de deelnemers moetn geen uitslag 2-0 of 1-3 invullen, maar alleen een 1, 2 of een 3
maar dan moet ik toch ongeveer honderd kolommen hebben om de voorspelling van de deelnemers handmatig in te vullen
dat dan wel in verbinding staat met kolom met werkelijke uitslagen

2e Ronde moet men bij ons geen uitslagen voorspellen,
maar alleen de ploegen die de finales ronden bereiken dus GEEN UITSLAG
dus ik weet niet of dat kan als er centraal een kolom is waar ik de ploegen kan invullen die werkelijk zich plaatsen voor de vedere finale ronden, maar dan moet ik toch nog ongeveer honderd kolommen hebben om de voorspelling van de deelnemers handmatig in te vullen dat dan wel in verbinding staat met kolom met werkelijke ploegen die zich geplaats hebben.

ik kan die honderd deelnemers hun voorspelling handmatig invoeren, zijn daar zoals ik hierboven vraagt kolommen voor

kan dan de verdiende punten allemaal automatisch gaan naar de deelnemerslijst of moet ik die handmatig invullen geef ook niet

groeten Johan (Bobos)

Laatst bewerkt:
Beste bobos ;)

Ziehier het volledige bestandje van de voetbalprognose.

Tabblad 1 is het invulblad voor de 1e Ronde en wordt uitgedeeld aan de deelnemende spelers.

Tabblad 2 is de controle van het invulblad van de 1e Ronde.

Tabblad 3 is het invulblad van de 2e Ronde en wordt ook uitgedeeld aan de deelnemende personen.

Tabblad 4 is de controle van het invulblad van de 2e Ronde.
Hier moet men wel opletten dat de landen juist staan, dwz dat er in cel B7 van tabblad 4 Uruguay staat, maar dat er ook Mexico kon staan.
Dit wordt dan als fout aanzien !!!
Wil je dat dit wordt veranderd ??? (dit kan met de formule VERGELIJKEN)

Tabblad 5 is de uitslag van de 1e en de 2e Ronde.

Tabblad 6 zijn de deelnemende landen.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Sluisse WK of EK prognose

Danny,

het is fantastisch ik kan dat goed gebruiken alvast badankt denk ik

want zoals het beschreven staat is het goed en het werkt ook goed

mijn vraag is kan ik ook de te verdienen punten zoals ik die handteerd 10 pnt elk goed voorspelling in de 1e ronde,

15 pnt voor elk team in de 1/8 finale enz. kijk voor de puntenwaardering naar het invulformulier 2e ronde

als dat niet gaat ook geen probleem ik ben zo al goed geholpen op naar het EK 2012

vriendelijke groeten Johan (Bobos)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan