Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sluitknop toevoegen aan formulier geeft foutmelding
Als ik via Tabblad ontwerpen en sluitknop (tekst of afbeelding maakt geen verschil) toevoeg aan mijn formulier in ontwerpweergave, en ik klik deze vervolgens aan in de formulierweergave, krijg ik de foutmelding zoals te zien in de bijlage. Welke fout maak ik bij het programmeren van de knop?
Blijkbaar heb je al een keer een knop met die naam gemaakt. Als je een knop maakt en weggooit, blijft de code meestal staan. Heeft de nieuwe knop dezelfde naam als de vorige, dan ontstaat dit probleem. Zoek de dubbele code op en gooi de slechtste weg. Overigens raad ik je aan om knoppen (net als de overige objecten) een herkenbare naam te geven. Een knop Sluiten heet bij mij dus cmdSluiten. cmd is dan hier het voorvoegsel dat aangeeft dat het om een CoMmanD knop gaat. Dat helpt ook: de knop (en de code) hernoemen. Dan zijn ze weer uniek. Zit je nog steeds met die overtollige code van de niet-bestaande knop, dus weggooien is nog altijd de beste optie .