SM Bus Controller problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Berichten
64
Hallo,

Ben in het bezit van Acer Aspire M3610, origineel voorzien van Microsoft Vista Home Premium. Vista heb ik echter na veeeeel elende vervangen door het oude vertrouwde XP Pro.
Heb alle drivers tot nu toe nodig voor XP kunnen downloaden en installeren. Alleen heb ik in Apparaatbeheer een geel vraagteken bij "SM-Buscontroller". Heb al op internet rondgekeken en enkele Intel chipset programma's gedownload en geinstalleerd, echter geen enkele chipset is geschikt voor mijn computer. Daarom enkele vragen:

1 - Het gaat hier toch om dat ik een Intel chipset software nodig heb om dit op te lossen ? en welke, waar te downloaden ?
2 - Zo niet, wat moet ik doen om dat gele vraagteken weg te krijgen in Apparaatbeheer ?

Hoop snel een oplossing te vinden.

Groetjes

JMGD.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Je hebt inderdaad de Intel chipsetdrivers nodig.

Greetz,

Harry.
 
Jaaaaa!!!! maar waar zijn die te downloaden ! Bij mijn Acer was geen enkele back-up software, of aanduiding welk moederboard etc. Bij mijn volgende computer moet ik toch maar eens goed gaan nadenken wat ik er voor een koop, misschien wel een Macintosh !!!

JMGD.
 
Bij Acer op de site zie ik niet de M3610 staan wel de 3610.
Intel chipset voor xp (alle versies) 6.2.1.1001 2.9 MB 05-12-2008
Succes
Edit: de M bij jou staat waarschijnlijk voor model en heeft niks met het nr. te maken.
 
Laatst bewerkt:
Het is wel degelijkde M3610. Maar het doet er niet meer toe, heb vandaag een nieuw moederboard, grafische -en sound kaart in de kast gezet. Was het helemaal beu met Acer. Op de Acer website is ook geen verstandig woord te vinden, aleen maar updates over Vista. Ik heb nu al de nodige back-up die ik nodig heb aan cd's enz.
In ieder geval bedankt voor de gedane moeite van allen.

JohnMGD.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan