Ik heb een Medion laptop MD 41300 die ik graag nog even mee wil laten gaan.
Ik wil het geheugen van 2 x 256MB naar 1 x 1GB gaan brengen mits de problemen opgelost kunnen worden. Er lijkt 1 module of aansluiting niet goed te werken, want als ik het er uit haal is de computer super traag, maar lijkt het probleem met opstarten, soms vastlopen en een blauw scherm met een rotte melding opgelost te zijn.
Het probleem:
Configuratiescherm > Systeem > Apparatenbeheer > (nu komt het probleem)
Onder overige apparaten staat:
SM-buscontroller met een geel uitroepteken.
Er waren er wel meer, maar ik heb met de drivers van de tweede CD-Rom weg gekregen.
Ik heb ook de installatie CD-Rom geprobeerd, maar dat wil niet helpen.
Kan iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem?
Ik denk dat ik een driver mis, of heb ik dat mis?
Of zou er iets in de Bios fout staan? Ik kan er niet bij komen. Ik kan 3 opties van waar de PC in op moet starten aangeven, dat is alles.
Wat houdt een SM-buscontroller eigenlijk in?
Ik wil het geheugen van 2 x 256MB naar 1 x 1GB gaan brengen mits de problemen opgelost kunnen worden. Er lijkt 1 module of aansluiting niet goed te werken, want als ik het er uit haal is de computer super traag, maar lijkt het probleem met opstarten, soms vastlopen en een blauw scherm met een rotte melding opgelost te zijn.
Het probleem:
Configuratiescherm > Systeem > Apparatenbeheer > (nu komt het probleem)
Onder overige apparaten staat:
SM-buscontroller met een geel uitroepteken.
Er waren er wel meer, maar ik heb met de drivers van de tweede CD-Rom weg gekregen.
Ik heb ook de installatie CD-Rom geprobeerd, maar dat wil niet helpen.
Kan iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem?
Ik denk dat ik een driver mis, of heb ik dat mis?
Of zou er iets in de Bios fout staan? Ik kan er niet bij komen. Ik kan 3 opties van waar de PC in op moet starten aangeven, dat is alles.
Wat houdt een SM-buscontroller eigenlijk in?
Laatst bewerkt: