SM buscontroller van Dell

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Hoi allemaal,

Ik heb van mijn werk een afgeschreven Dell Optiplex 745 gekregen die ik aan het klaarmaken ben voor mijn ouders. Nu wist ik dat Dell de vervelende gewoonte heeft om eigen spullen (en dus eigen drivers) te gebruiken. Ik moest dus een aantal drivers van Dell downloaden. Nu is alles in orde behalve de SM buscontroller, hier blijft een geel vraagteken met uitroepteken bij staan. Ik weet echter niet welke driver ik van Dell moet downloaden en installeren om dit op te lossen. Wie kan me helpen? Alvast bedankt!

Groet,
Ramon

Hoi Ramon

Een afgeschreven Dell met SM problemen. :cool::d

System Managment bus-controller die zit daar niet echt helemaal met een eigen driver en zeker niet van Dell ,maar komt mee met de chipset drivers.

Kijk eens in de BIOS er naar of de USB 1.1 gebruikt in plaats van de USB 2.0.

Groetjes Ragdoll

Hoi Ragdoll,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb bij de opstart in de bios gekeken, maar daar kan ik niks vinden. Ik kan daar alleen de front en rear usb poorten instellen op on/off/no boot. Nu zag ik wel op de Dell site een bestandje staan met chipset drivers. Moet ik die dan hebben?

Groet,
Ramon

Hoi Ramon

Ja dat neem ik aan.
Meschien kan deze link je wat indicatie geven of je behulpzaam zijn bij het zoeken naar een alternatief voor die van Dell.

Succes Ragdoll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan