SM-buscontroller

Status
Niet open voor verdere reacties.

nofrano

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Hallo allen; Door problemen op een ander vlak, die inmiddels achter de rug zijn, kwam ik langs apparaatbeheer. Hier staat een geel vraagteken bij ene sm-buscontoller. Ik heb geprobeerd het stuurprogramma te laten zoeken in de wizard (code 28) maar geen succes. Op internet kwam ik ook al niet veel verder vanwege de eerste twee letters (gezien de aard van de hits). Suggesties??

Redelijk simpel op te lossen. De controller zit op dezelfde CD / DVD als waar ook de rest van je moederbord drivers op zit. Het is oorspronkelijk een systemmanager van Intel.
Heb je die CD niet meer, (om de een of andere vage reden hebben een heleboel mensen zo'n systeemcd niet meer na verloop van tijd) dan even zoeken naar het moederbord bij de fabrikant van het moederbord op de website en dáár de chipsetdrivers downloaden.

Laatst bewerkt:
opgelost

Met dank aan de aandacht van pasja; Echter ben wezen kijken bij mr. intel (ik draai core2). Zij hebben een programma-tje om de juiste downloads te regelen. Het probleem is zo ook uit de wereld, gele vraagtekentjes wieberen. Met nogmaals dank.....

Ok, dat kan idd. ook, maar veelal is het aan te bevelen om eerst bij de mobofabrikant te gaan kijken. Zij willen soms bepaalde dingetjes modificeren waardoor een driver soms nét even anders kan zijn dan die van de oorspronkelijke fabrikant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan