Smart card reader help

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey12jeffre

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2010
Hallo allen,

Ik heb een embasy wave smart card reader.
Nu heb ik alleen geen software disk.
Waar kan ik die downloaden.
Op wave.com staat hij niet (of ik heb verkeerd gekeken)

Dankje

Foto's komen

Zit dat ding toevallig in een Dell?
Zo ja, welk type en welk OS (XP, Vista, 7)

Ik begrijp je niet hier de fotos
GroteFoto-K3PSJGFZ.jpg

GroteFoto-NWKNR7MO.jpg

Kreeg je die bijgeleverd bij je systeem? O.a. Dell levert dergelijke card readers bij hun systemen.

Kijk dus op de website van pc-fabrikant (of laptop-fabrikant) voor drivers voor de card-reader.

EDIT: Ik zie dat Packard Bell genoemd wordt. Kijk dus daar of je wat vinden kunt.

[EDIT: Dell-link verwijderd, lijkt namelijk alleen software te zijn voor fingerprint hardware]

Tijs.

Laatst bewerkt:
Handleiding (in het engels): hier te downloaden.
(kan ik evt. ergens uploaden, want ik heb 'm gedownload op mijn pc staan).

Zover ik kan nagaan staat het apparaat zelf op de HCL (Hardware compatibility list) van Windows 2000 en XP (en misschien ook op die van Vista en W7, maar dat heb ik niet nagekeken). Ik vermoed dus dat je voor het apparaat verder geen drivers nodig hebt.

Het apparaat is van 2002, maar Packard Bell schijnt er verder geen downloads voor beschikbaar te stellen.

De software waar je naar op zoek schijnt te zijn (zie handleiding) heet "Trusted PC" en is door Wave ontwikkeld.

Ik ben hier gestopt met zoeken. Kijk of je zelf wat kunt vinden met Google etc., zodat je alsnog aan de software kunt geraken. Evt. kun je kijken of op de Packard Bell customer care portal je hulp kunt krijgen en misschien zelfs de software.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan