Smart device Windows Mobile 6.5?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Spy1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Spy1

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Hoi!

Ik wil graag is kijken of ik wat kan programmeren voor Windows Mobile 6.5 aan de hand van online handleidingen. Echter, ik wil een nieuw project starten in Visual Studio 2008 als Smart Device en vervolgens kan ik kiezen uit Windows Mobile PocketPC/Smartphone 5, maar dat wil ik niet. Ik wil programmeren voor versie 6.5.

Hoe kan ik die aan de lijst toevoegen?

Gegroet!

vroeger toen windows 6.5 pas uit was kon je een een virtual rom downlauden op de microsoft site probeer eens te googlen voor die virtual rom!

Wellicht kan je het even beter uitleggen, ik snap het namelijk niet wat ik daarmee zou kunnen. Ik heb geprobeerd de SDK proberen te downloaden vanaf de Microsoft website, maar wanneer ik hem download en wil openen zegt hij dat de installer pakket verkeerd is. Al tientallen keren geprobeerd opnieuw te downloaden; lukt niet.

Wellicht kan je het even beter uitleggen, ik snap het namelijk niet wat ik daarmee zou kunnen. Ik heb geprobeerd de SDK proberen te downloaden vanaf de Microsoft website, maar wanneer ik hem download en wil openen zegt hij dat de installer pakket verkeerd is. Al tientallen keren geprobeerd opnieuw te downloaden; lukt niet.

dat is raar je heb je mischien de 32 bit gedownlaud plaats van 64 bit of anders om!
anders niet ja dat is dan raar ja kan hem gewoon instaleren zonder moeite

Je kan geen eens kiezen tussen 32bit of 64bit versie, dus dat lijkt me niet.

maar downlaud deze eens deze is voor visual studio die andere niet!!!
http://www.microsoft.com/downloads/...3a-a651-4745-88ef-3d48091a390b&displaylang=en

welke versie van visual studio heb je?
De Express versie ondersteund een aantal dingen namelijk niet die de proffesional versie wel ondersteund..
Zo onder meer ook de mysql plugin...

zou je de exacte foutmelding eens willen posten die je krijgt als je de installer probeert te draaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan