smart (precision) mini digital camera

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb alle zaken op pc gezet vanaf installatiecd. Kan iemand in het nederlands de gebruiksaanwijzing geven voor deze minicamera want ik krijg hem niet aan de praat. Thx:evil: :o :love:

Je hebt het over deze camera??

WSMCAM.jpg

Dat zou toch niet al te moeilijk moeten zijn.
USB kabel er in, camera aan en het zou moeten werken.
Je kan natuurlijk ook via windows verkenner naar de camera toe gaan en zo de foto's eraf halen.

Het is deze camera (zonder de naam precision); gekocht bij blokker in oostende.
Ik kan hem nu wel al gebruiken als webcam maar niet als fototoestel. Hoe moet ik dat ding instellen om er foto's mee te maken? Hoe kan ik die nu op pc zetten?
Als ik een foto neem in cam-instelling kan ik geen foto vinden in de camera. 0 foto's in camera. Thx voor de vlugge reactie!!!:p :)

Ik kan nergens zo gauw een engelstalige handleiding vinden, laat staan een nederlandse.
Als je de cam inplugt krijg je dan in windows verkenner een extra drive erbij??

Wat heb je gedaan om het op te lossen.

Ik volgde dit topic als meelezer, maar de oplossing weet ik nog steeds niet.

Eerst en vooraf software installeren vanaf installatiecd. ZEKER een goede batterij plaatsen.
Dan vooraan op knopje naast venstertje duwen en een beetje wachten tot "20" verschijnt in venstertje. Nu is het toestel klaar om 20 foto's te nemen.
Nu toestel op usb-poort aansluiten en foto's van toestel downloaden (my dsc).
U kunt nu de foto's ook opslaan bij bv mijn afbeeldingen.
Eer u weer foto's kunt nemen moet u de bestaande foto's verwijderen (ga naar "mijn computer" en onderaan vindt u "camera" (dual mode dsc aanklikken en in links venster "foto's verwijderen" aanklikken).... en u kunt herbeginnen vanaf begin
nb de foto's verwijderen zou ook moeten lukken met te klikken op knopje vvooraan toestel tot het op CL staat .... maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Doe eerst wat experimenten (het kost toch niet) tot u alles goed onder de knie hebt:p :)

Hallo,

Sorry dat ik het topic weer open.
Ik heb ook zo een mini digitale camera.
Al heel erg lang en hij deed het gewoon toen. Toen ook nog met foto's op de PC zetten.
Nu doet hij het niet meer als ik het heb geinstalleerd op me laptop.
Alles geinstalleerd op me Laptop met Vista home premium.
En eenmaal als ik hem aansluit en ik wil de foto's ophalen doet hij niks.
Hij kan de camera wel vinden want ik krijg geen error (als ik hem er nie in heb zitten krijg ik het wel)
Op dat kleine vierkante schermpje komen 2 streepjes te staan I I en = en nog wat manieren.
Ik snap er niks van want heb alles al geprobeert.
Ik hoop dat iemand het wel snapt.

Mvg. Coolhits

Laatst bewerkt:
Oja....

Toen ie het wel deed was het niet op Vista maar op XP en 98
Ik heb het net op XP geinstalleerd en daar doet hij het meteen.
Hopelijk hebben jullie wat aan de aanvulling

Mvg. Coolhits

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan