Smart Sound plugin wordt telkens gevraagd, maar waar te vinden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
Hallo,
Windows vraagt mij telkens om de "Smart Sound Quicktracks Plugin.msi". Als ik microsoft antispyware opstart wil het systeem om de een of andere reden dat Smartsound installeren maar mist blijkbaar bovenstaande file. Er wordt dan gevraagd om de cd met die file. Ik heb er nu zo'n beetje alle programma cd's die ik heb ingepropt, maar nergens is die file te vinden. Ik heb gisteren Pinnacle en Nero 7 gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, maar ik weet niet of het daardoor komt. Is er een oplossing??
mvrgr. Kanyarat.
 
Die Smart Sounds, zijn een soort van add-on of plug in voor Pinnacle.
Extra geluiden voor op de achtergrond ed.

http://www.smartsound.com/partners/pinnacle/index.html

Waarschijnlijk heb je die ooit eens laten downloaden door Pinnacle, door te de-installeren en te herinstalleren, is Pinnacle die geluiden kwijt, maar volgens het register zouden ze er nog moeten zijn.
 
Hallo A.J.!
Ja, dan moet het inderdaad iets met pinnacle te maken hebben. Ik heb een update geprobeerd maar dat werkte niet. Ik zal deze vraag bij pinnacle stellen die zullen het wel weten.
 
ja natuurlijk. Ik heb ook de updater gedownload maar die werkte niet om een of andere reden. Een download van pinnacle gekregen en uitgevoerd, en dat heeft volgens mij smartsound juist verwijderd van mijn pc. Als dat verder geen gevolgen voor pinnacle heeft ofzo, vindt ik dat ook best. Dat schermpje verschijnt in ieder geval niet meer>
Nog eens gekeken en vlgs. mij is het zo opgelost. Wederom mijn dank!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan